Empis

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 18 augusti 2010 16:23

Helloj!

        

Malin är här som ni kanske förstår... :D

Ja vi har varit ute med Texas på långpromenad, hahha bilder kommer sen. vi har också tittat på film " 13 snart 30"  vi ger den  av fem grisar.

vi bakade en super god kladdkaka och drack latte (bild kommer sen). När bilderna kommer lägger jag ut receptet på en sås som jag och Malin gjorde till lunch.

 !JÄTTE GOTT!


      

JUST NU   


KRAM och PUSS


Av Emelie - 18 augusti 2010 09:32

GODMORGON!


Idag vaknade jag tio i 9 ganska tidigt  men men jag är inte så trött. Idag ska jag vara med Malin istället för det passade oss båda bättre. Jag vet ine vad vi ska göra men nåt kul blir det väll. Nu har jag precis ätit frukost och nu tittar jag på "Biggest loser" på tv.

Ska gå och klä på mig snart så skriver lite senare kanske när Malin är här!.

Puss puss  

Av Emelie - 17 augusti 2010 18:34

Hellu!


Det här shoppade jag:

 

 

  

En kalender- Akademibokhandeln

2 ögonskuggor en vitguldig och en mer rosaguldig jätte fina- Make up store

En rouge lite Aprikosfärgad- m´Make up store

Stift pennor- Clas ohlsson

Lim- Akademibokhandeln

Stift till mina pennor- Akademibokhandeln


  

Svart linne- JC

Vit linne-JC


Pussis




Av Emelie - 17 augusti 2010 17:06

DAGENS OUTFIT

 

 

        

 

SVARTA LEGGINGS- LINDEX

SVART LINNE - JC

TRÖJAN ÖVER DET SVARTA LINNET ÄR EN T-SHIRT SOM ÄR KÖPT I EN AFFÄR SOM HETER BERSHKA

Av Emelie - 17 augusti 2010 16:33

Hejsan!


Idag var jag ju hos veterinären med Texas det visade sig att han hade en ganska rejäl öroninflamation inte bra så nu ska han äta medicin i 14 dagar (STACKARS DIG TEXAS)

Efter det skulle jag egentligen varit med Malin idag men hon skulle iväg så vi bestämde att vi skulle träffas imorrn istället så det blir ju bra. Istället så åkte jag och mamma och shoppade lite. Lägger upp det som jag handlade lite senare + att ni får en dagens outfit av mig!


Pussis   

Av Emelie - 17 augusti 2010 08:34

Hej!


Nu åker vi jag och mamma till veterinären med Texas!

Ses :D

Av Emelie - 16 augusti 2010 21:05

Helloj!


Nu så har jag duschat fått lite massage av syrran och ätit lite efterätt "TOPPEN".

Idag kom ju Texas hem han blev jätte glad när han kom hem och åhh vad jag har saknat honom men tuvärr så har han öron inflammation så jag och mamma ska åka till veterinären imorron bitti. sedan lite senare på dan ska jag vara med gulligaste och sötaste Malin. Länktar så mycket till skolan börjar för jag saknar alla i klassen däremot länktar jag inte till allla jobbiga läxor!Sitter och diggar till lite musik just nu!


Jag är jätte trött så jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll men inte än.


Puss och kram alla.        

haha jag och Malin för inte så länge sen! :D <3 You and i forever and ever my best friend.

  

Av Emelie - 16 augusti 2010 13:45

HEJSAN SVEJSAN!

Nu kommer månadens låt men den här gången kunde jag inte välja hade många låtar jag gillar den här månaden så det kommer flera


1. Flo Rida - Club can´t handle me



2. Jason Derulo- " Ridin´ Solo"

 



3. Katy Perry- Carlifornia Girlz



4. Eminem- Love the way you lie


JAHA DET VAR LÅTARNA FÖR DEN HÄR MÅNADEN! :D

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards