Empis

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Emelie - 2 augusti 2010 21:45

HEJSAN

Ska inte gå och lägga mig än men i alla fall filmen "FARSAN" tycker jag var bra väldigt rolig hahha. Funderar på att ta en kvälls macka och sen gå titta lite på tv och sen gå och lägga mig och läsa. Imorrn kanske jag ska hem till mormor och träffa henne en stund. Men aja godnatt nu och sov gott alla underbara bloggläsare det här blir sista inlägget för dagen.

!PUSS!



  

Av Emelie - 2 augusti 2010 19:43

SHUUE!


Nu ska jag titta på film ska se på "Farsan"

Om du har sett den i så fall vad tyckte du?


  



Ska se den nu dricker latte och äter godis mums...

Av Emelie - 2 augusti 2010 17:15

Hej! Mina vänner


Vill ni följa mig mer och veta exakt när jag uppdaterar på min blog så kan ni gå längst ner på min blogg och på sidan till höger så kan ni tryck på bloglovin för att kunna veta när jag uppdaterar o så. länk här till bloglovin:  http://www.bloglovin.com/sv/signup/b/1577111


Förresten så vill jag att ni kommenterar och skriver mer gästboks inlägg!


Kramis   

Av Emelie - 2 augusti 2010 13:33

Hello!


Här kommer lite bilder från kryssningen:


  

Bild på solnedgången från båten!

En båt bakom våran!

  

  

En bild jag tog bara!     

Ett annat kryssningfartyg men inte den vi åkte!

  

Där är clownen!

En rolig gubbe som va i staden han skulle typ vara en clown stod där när nån skulle gå fram och lägga i ett mynt så rörde han sig helt plötsligt man blev skit skraj hahah. 

 

Jag i solnedgången!

 

Jag vid en fontän  

 

JAg

 

Nån staty i helsingfors stad! 

  Fin bild bara  på utsikten!

Jag när jag käkar korv och dricker ice tea!   

Av Emelie - 2 augusti 2010 11:01

Hejsan alla underbara bloggläsare!

  

Jag är ledsen att jag har haft en så dålig uppdatering sen i lördags men jag har varit på en kryssing till helsingfors från kvällen i lördags tills nu. Men nu är jag hemma och redo att blogga igen. Det var en jätte rolig resa jag reste med mamma och pappa. jag spelade jätte mycket på spel automaterna och vann pengar men förlorade mycket också hahah...


Det kommer bilder senare vet inte när!

Har saknat er

puss puss  


KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards