Empis

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Emelie - 26 augusti 2010 17:51

Hellu!


Idag måste varit en jobbig dag i skolan somnade idag när jag kom hem skulle lägga mig och läsa o så somna   jag istället haha men nu har jag vaknat till lite eftersom att jag var tvungen att gå på promenad med Texas i det fin fina vädret "not".

Som sagt Pimpade mitt skåp lite under rasten som jag hade idag i skolan blev fint faktiskt väldigt stolt. Men ska nog ta och käka middag snart får väll käka själv om inte pappa kommer hem snart för mamma är ju på föräldramöte i skolan och Felicia har redan käkat.   Haha nu kommer Texas upp och vill ha mat så ska fixa lite käk till honom.


Puss på er  


  

Texas som valp! så gullig bild <3 :)

Av Emelie - 26 augusti 2010 15:05

Hej!  


Kom precis hem och är dygnsur sprang hem från bussen när det spöregnade inte kul kan jag säga. Men i alla fall idag har det varit en bra dag men är ganska så trött. Jag slutade ju 13:15 men jag var med Linn en stund i täbban vi köpte en pommes frites och gick runt och tittade lite. Men nu är jag hemma och redo att blogga lite. Ikväll måste jag skriva in lite saker i min kalender o så fixa lite mer saker till skolan. Men tänkte gå ner och ta nåt att käka är så hungrig vi fick äcklig wok så är rätt så hungrig.


Men jag bloggar väll mer lite senare.


Puss Puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards