Empis

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Emelie - 18 augusti 2010 22:06

   Natti Natti!!


Det här är sista inlägget för dagen orkar inte skriva ett till.

Nu sitter jag och käkar naturgodis tummen upp för det så suveränt gott tycker jag hihi <3.  Imorrn har jag inte bestämt vad jag ska göra men nånting blir det väll. Om det är nån som vill hitta på nåt så ring.


puss puss och sov gott  


En jätte fin bild som jag tog i helgen när vi var borta! :D



Av Emelie - 18 augusti 2010 19:16

Nämen vilka snyggingar <3


  

 

Smeten som vi gjorde till kakan


  

innan den ska in i ugen. visst ser den smaskig ut?  

Här är kakan färdig!


 

Malin med mustach när hon dricker latte! 

  

Våra lattar!


  

haha jag med latte mustach!


  

Filmen vi såg "13 snart 30"


  

Texas när vi var på promenad!


Jag!


 

Söta Malin!


Malin<3


  

jag!


  

jag upp och ned!


Det var dom bilderna de!


puss puss

Av Emelie - 18 augusti 2010 18:22

Hej!


Här kommer receptet på såsen jag och Malin gjorde idag till lunch

 " Den är smaskens".  vi ´kunde inte komma på nå bra namn till den så den är namnlös hahaha.


RECEPTET:

 

Kryddor:

  • Cayenne-peppar
  • Chili Explosion
  • Spansk krydda (peppar)
  • BBQ
  • Paprika krydda
  • Svartpeppar

                                                  

  • Turkisk yogurt
  • Chili sauce

                                                  


Gör så här:

 

Blanda allt och smaka dig fram!


  

Här är allt som ska vara med i såsen.


  

Såhär såg det ut innan vi blandade ihop allt.


LYCKA TILL! :D



Av Emelie - 18 augusti 2010 16:23

Helloj!

        

Malin är här som ni kanske förstår... :D

Ja vi har varit ute med Texas på långpromenad, hahha bilder kommer sen. vi har också tittat på film " 13 snart 30"  vi ger den  av fem grisar.

vi bakade en super god kladdkaka och drack latte (bild kommer sen). När bilderna kommer lägger jag ut receptet på en sås som jag och Malin gjorde till lunch.

 !JÄTTE GOTT!


      

JUST NU   


KRAM och PUSS


Av Emelie - 18 augusti 2010 09:32

GODMORGON!


Idag vaknade jag tio i 9 ganska tidigt  men men jag är inte så trött. Idag ska jag vara med Malin istället för det passade oss båda bättre. Jag vet ine vad vi ska göra men nåt kul blir det väll. Nu har jag precis ätit frukost och nu tittar jag på "Biggest loser" på tv.

Ska gå och klä på mig snart så skriver lite senare kanske när Malin är här!.

Puss puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards