Empis

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 28 april 2010 17:15

Heej!  


Nu sitter jag och tittar ONE TREE HILL det bästa programmet som finns.Efter att jag har tittat på det sen ska jag hoppa sen blir det nog middag me syrran det blir stekt falukorv till middag med macaroner. Sen ikväll måste jag städa mitt rum jag ska också

måla naglarna.


Nu ska jag fortsätta titta på one tree hill Hejdå


Puss Puss Puss  


Av Emelie - 27 april 2010 19:37


Heejsan alla kompisar   


Idag har jag varit i skolan vi hade en ganska chill skoldag ( Det var skönt).  

Nu sitter jag och bloggar och är inne på facebook.

Åhh sitter och drömmer om hur skönt det ska bli i sommar sola och bada i spaninen+ kompisar grönan ( Och kanse liseberg och göteborg). Ska bli så himmla roligt.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen sen ska jag titta på One tree hill och dricka lite te.


See you later alligator haha


Pussiz och Kramiz  

Av Emelie - 26 april 2010 13:13

Heej!

  

Idag är inte jag i skolan är sjuk!! (Tråkigt).

Igår stoppade jag och min pappa och min ena syrra up vår studmatta jag hoppade typ hela dan igår efter det och bara slappade lite. Men idag är jag tuvärr sjuk inte så roligt.

Hoppas att jag kommer till skolan imorrn får se hur jag mår men jag vill inte missa så mycket i skolan.


På fredag är det valborg (tjuue) Party time hahah

Nu ska jag se till och bli frisk   och tiita på One tree hill nu.


Skriver mer sen  

puss puss puss puss

Av Emelie - 24 april 2010 17:00

Hee!


Har precis kommit hem från landet.

Just nu så tittar jag på hockey.

Det är Djurgården mot HV71 jag hejar på Djurgården ikväll ska jag typ inte göra nåt!!


Skriver mer sen nu ska jag gå och ta lite popcorn hahha (mums)  


Kramis Kramis  


Av Emelie - 20 april 2010 16:59

Heej!


Nu pluggar jag engelska vi ska skriva en saga som ska vara inlämnad på fredag våra sagor kommer få vara med i radio om vi vill.  


ikväll ska jag titta på One tree hill, yeah

Idag så gick jag hem från skolan lite tidigare för jag mådde inge bra och när jag kom hem tittade jag och min syrra på film och fikade lite.

Sen har jag varit ute med Texas också.


Skriver mer ikväll!!


Kramiz och puzzzis  

Av Emelie - 19 april 2010 17:42

Tjenare!


Just nu sitter jag och äter skorpor med hallonmarmelad och dricker varm oboy med skummad mjölk. Jag sitter också och chattar och bloggar och är inne på facebook.

om en stund ska jag titta på one tree hill sen ska vi äta middag sen är det hockey match som gäller ska titta på det på tv det är djurgården som möter HV71 fast jag vet och hoppas att djurgården vinner.


Nu ska jag titta på one tree hill

skriver mer sen ikväll


puss puss puss puss  


  

DET HÄR ÄR HV71


  

DET HÄR ÄR DJURGÅRDEN SOM JAG HEJAR PÅ TJUUUE

Av Emelie - 18 april 2010 21:06

Heej!


Idag har jag varit skit trött så jag ska gå och lägga mig nu!

Skriver mer imorrn efter skolan.


SOV GOTT

 

 

PUSS PUSS PUSS  

Av Emelie - 18 april 2010 17:51


Heej!


Idag hela dagen har jag varit i en gympasal och titta på en gympa tävlin mitt lag vann (Tjuuuuuuuuuue) NI VAR SÅ DUKTIGA ÄLSKAR ER NI ÄR BÄST!!

  

Imorrn ska vi ha ute gympa i skolan men jag pallar inte det.

Nu måste jag plugga.  

Men jag kanske skriver mer sen.


Puss Puss Puss Puss Puss  


KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards