Empis

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Emelie - 2 april 2010 17:50

Hejsan!  


Hejsan kom precis hem från farfar vi har varit och ätit påsklunch hos honom för han fyller år idag. Men innnan vi åkte till honom så tog jag det lungt jag sov typ till halv tio.

Men  nu i kväll börjar första programmet av talang den här säsongen så det ska jag se på ikväll+Vi hyrde också film så jag ska också se luftslottet som sprängdes.


NU ska jag se på ett program som heter one tree hill.

Jag älskar det programmet och luke som är med där tycker jag är jätte snygg.

                                                  
                         

TALANG!

Huvudpersonerna i one tree hill


Snyggingen luke


PS.Skriver mer ikväll

Kramiz kramiz     





KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards