Empis

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Pappa hjälper mig med science

Av Emelie - 18 oktober 2010 20:28

Hej!


Ska gå och lägga mig nu. Pappa har hjälpt mig med science lite under kvällen för att jag har prov i science på torsdag. Men som första lektion imorgon bitti har jag gympa börjar 08:00 det kommer att vara jätte kallt men kjag vet inte om vi har inne elr ute gympa hoppas inne annars dör jag nog (haha :D).


Men måste sova nu så jag inte är så trött när man ska gå upp tidigt.

Jo juste idag efter skolan pluggade jag lite sen gick jag över en stund till Malin och där var Lollo och Issa vi gjorde inte så mycket vi pratade mest men vi körde blind bock också hah som vi brukade göra när vi gick i femman tillsammans!

GAMLA GODA TIDER! ÄLSKAR ER :D <3


Pöss och godnatt ;)


  

MILE vårt klubb namn haha :D


Issa till vänster malin och jag i mitten och lollo till höger <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 24 oktober 2010 15:31

Hej!   Har bytt blogg nu till blogg.se Länk här: http://emeliemonfors.blogg.se/ Läs och komentera där istället :D Snälla fortsätt att läsa.   Pöss Pöss älskar er bloggläsare<3 ...

Av Emelie - 24 oktober 2010 09:42

GODMORGON Ligger i soffan och pluggar lite och chattar på facebook. Men måste göra mig i ordning om en stund för ska träffa Malin idag. Men vet inte när,ska nog plugga tills hon kommer. Imorrn är det skola igen orkar inte vill ha mer helg. Men d...

Av Emelie - 23 oktober 2010 16:42

Hejsan!   Har varit och bowlat med syrran,pappsen och farfar. Hahha det gick inte så bra för mig! Men det går inte alltid bra ju.Men ska också bowla med Malin och Lollo på höstlovet om en vecka alltså. Men måste plugga lite nu har en inlämning ...

Av Emelie - 23 oktober 2010 09:37

Hej!   Har precis ätit frukost, ska hoppas in i duschen snart och sedan blir det åka och handla med pappsen kankse blir bowling med pappsen och syrran också vem vet..   Men igår var det ju klassfest det var väl okey. Igår när jag kom hem så v...

Av Emelie - 22 oktober 2010 14:26

    Hej!   Imorrse snöade det,är det bara jag som tycker det är jätte konstig i oktober liksom. Men aja funderar på att bytta till blogg.se men bara kanske så vi får se. Men ikväll så är det klassfest med klassen ska bli kul. haha tuggar tugumm...

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards