Empis

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 29 juni 2010 22:57

Sov gott alla nu ska jag gå och sova ska lägga mig och läsa lite först i min jätte braiga bok som jag berättade om som heter Bryta om!


puss och kram älskar er  

Goodnight sleep well and tight



Av Emelie - 29 juni 2010 21:20

Hello everybody!


Idag var jag ju och bada me Anna o det va jätte roligt och vi bada mycket detvar jätte varmt i vattnet vi sola och åt glass o läste   tidning. Men nu så typ gör jag inget eller jo jag tittar runt lite på gammla bilder lyssnar på musik och bloggar!


Men ska snart städa rummet och måla naglarna!


Puss och kram     



Av Emelie - 29 juni 2010 12:09

hello!


Nu drar jag och badar med Anna vi kommer ha så kul!    

Efter det blir det täbban med mammsen och shoppa!

Det är verkligen jätte varmt ute det är 27 grader i skuggan hemma hos mig sjukt varmt....


Skriver mer när jag kommer hem

puss puss på er    

Av Emelie - 29 juni 2010 08:46

Hej!  


ÖHH jobbigt vakna så tidigt men kan inte somna om så jag bestämde mig för att blogga lite.Idag är det en speciell dag för att jag ska sola och bada med Anna vi har inte träffats sen sommarlovet och det är länge sen och oacceptabelt vi borde träffas oftare. aja hur som helst efter lunch så skjutsar mamma ner mig till ett bad nära Anna som heter Näseäng (vet inte om jag stavade rätt men struntsamma. sen på efter middagen vi typ fyra så ska jag och mamma åka till täby centrum och shoppa lite saker eftersom att jag åker till spanien på fredag hhih ska bli roligt. Tror jag ska gå och äta frukost snart. så kanske jag skriver ett inlägg innan jag åker.


puss puss  

Av Emelie - 28 juni 2010 19:39

Hej!


Just nu sitter jag och gör ingenting fast jag igentligen har massor att göra

det här måste göras:


1. Städa rummet


2. Börja packa inför Spanien


3. Duscha


4. Fixa låtar till min mobil


Imorrn ska jag till täbban och måste handla

Det här ska jag handla


1. Kjol


2. Deodorant


3. Toppar


4. Sandaler




  


Av Emelie - 28 juni 2010 09:16

Hejsan!


vaknade nyss och just nu så sitter jag och äter frukost och kollar runt lite på olika bloggar! Idag åker Malin till Grekland åhh vad jag kommer sakna dig malin vi kommer inte kunna ses på typ 3 veckor för jag ska ju till spanien!! aja idag ska jag steka i solen för det är så varmt och skönt jag ska okckså läsa min bok den är jätte bra jag rekomenderar den den heter "bryta om". haha nu vakna min syrra och fråga om jag ville åka och bada med henne idag kanske och det vill jag så det kanske jag gör vi får se.


Nu ska jag fortsätta äta min frukost hejdå!   


     

Hihihi hittade den här bilden på mig och Malin <3


  

Här är en bild på boken den är verkligen jätte bra typisk ungdomsbok men den är sorglig också tycker jag! :D  





Hihih här kommer en bild på mig från i söndags när jag badade på landet <3






Av Emelie - 27 juni 2010 21:32

Hej!


Jag sitter och tittar på tv pappa tittar på när Argentina och Mexico spelar match i fotboll just nu leder Argentina med 2-0. Ska snart göra i ordning mig ska gå och lägga mig snart typ är ganska trött jag har jätte ont i hela ryggen och nacken för att sängen jag sov i på landet var jätte hård och min kudde me, så det ska bli skönt att få sova i sin egen säng. Men som sakt jag ska sola eller steka imorrn så jag blir riktigt brunnnn.....  



NU SÄGER JAG GODNATT   


  

Av Emelie - 27 juni 2010 19:50

 Här kommer lite bilder från landet:




Där är jag hah vilken snygg pose


   

Jag och texas love you my boy!

 

Där är gulliga texas han står och tittar på den fina utsikten :D


   

Thats me


 

Vi stranden där vi badade varje dag det var jätte skönt typ 18 eller 17 eller 16 grader hahhah


   

hihi jag och texas vi badade roligt! :D



 

Här är midsommarstången som bi var vid!



KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards