Empis

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Emelie - 21 juni 2010 22:56

Tjenixen!  


Här sitter jag och har tråkigt medans alla andra håller på att gå och lägga sig jag orkar inte lägga mig jag är inte ens trött hahah..

Jag ska typ lägga mig och spela spel på datorn elr nåt.

Hur som helst länktar till MIDSOMMAR!!


HÄR KOMMER EN GODNATT BILD PÅ MIG:


  

Hahah inte en av dom bästa bilderna på mig precis!   

Natti Natti nu ska jag gå och sova puss puss

Av Emelie - 21 juni 2010 21:55

Hej!  


sorry att jag inte har skrivit på typ två dagar men jag har inte kunnat men jag hoppas att det blir mer under veckan! just nu sitter jag och dricker te och äter macka med philadelphia ost hahha vet inte hur  man stavar det men aja det är super gott tycker jag. På Onsdag fyller mamma år och då kommer släkten och kompisar som vi känner ska bli kul men imorrn kommer min syster felicia hem hon har varit på gympa läger nånstans kommer inte ihåg vart det ligger riktigt men stället heter Lagnö. Imorrn måste jag också till täbban och fixa en sak sen åker jag och mamma och hämtar felicia! :D Har sakant dig syrran jag har inte träffat henne på 2 veckor nu typ inte bra asså.


Nu måste jag gå pyssla med lite saker och fixa men jag skriver mer imorrn

puss och kram skumbanan!   




KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards