Empis

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Emelie - 9 juni 2010 18:03

Hej!  


kom hem från Linn för en stund sen och hemma hos henne åt vi lunch för pannkakorna vi fick i skoaln var skit äkliga bbblllä! men vi tittade på one tree hill också och hoppade studsmatta och spelade fia med knuff hahha linn vann fast jag höll på att vinna men jag vann ialla fall på buzz som vi körde lite senare. Aja nu sitter jag och proppar i mig naturgodis orkar inte laga middag mums det är så gott. Men jag har bestämt mig för att gå och laga mat snart.Kan inte fatta imorrrn är det skolavslutning och på fredag då har jag sommarlov shuue.


Nu måste gå kanske skriver mer sen ikväll om jag hinner.


lägger upp bilder imorrn för vad jag ska ha på mig på skolavslutningen för har inte bestämt mig riktigt!


Puss Puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards