Empis

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 31 augusti 2010 16:19

Hej!   


Har pluggat ända sen jag kom hem från skolan jag har Svenskaläxa, Matteläxa o Engelska läxa inte kul speciellt inte svenskan och engelskan för det är bara grammatik läxa så tråkigt, men matten är faktiskt ganska rolig! Idag slutade vi 13:45 ganska tidigt faktiskt så det var ju skönt tycker jag. Ska åka och handla mat med mammsen nu så det blir väl ett inlägg lite senare. Men ikväll blir det väl ännu mer plugg och så ska jag titta på fongarna på fortet thihi   


Pussi Pussi

  


Av Emelie - 30 augusti 2010 19:34

Heelo!


Imorrn så börjar jag kl 08:00 det suger hårt! hahah

Men aja nu så håller jag i alla fall på att packa mina gympa kläder o så+ att jag har taggit lite galna bilder hihi här kommer några bilder:


puss puss          

Not alone home any more! :D

pussi 

Av Emelie - 30 augusti 2010 16:48

Hej!  


Kom inte på nån bra rubrik så det fick bli den haha. men ledsen att jag inte blogga direkt när jag sluta skolan men min buss var sen, sen så var jag tvungen att låna en bok på bibblan sen var min andra buss sen igen sen när jag kom hem var jag tvungen att gå ut med Texas o nu sitter jag här vid dator helt sönderbombad av trötthet med en smoothie och naturgodis på skrivbordet fet chill asså. ikväll blir man ensam en stund. syrran ska på tränning och mammsen och pappsen jobbar sent. men men då är det i alla fall lite lungt i huset!


Måste plugga lite Engelska nu vi har grammatik läxa bbbbblllää


puss puss  

Av Emelie - 29 augusti 2010 14:48

Heej!


Ni har en väldigt trött bloggare idag, har bara slappat framför tv och data hela dan o snart ska jag och pappsen handla mat. Efter det ska vi basta så skönt ska det bli fryser jätte mycket. Men nu ska jag ta en god bulle och smaska i mig mums..


Puss Pusss

Av Emelie - 29 augusti 2010 09:39

GODMORGON

 

Hej, sitter här vi frukost bordet och bloggar lite, skriver in lite läxor i min kalender som jag har i veckan. Vaknade ganska tidigt idag och kunde inte heller sova så bra. Men för mig brukar det bli så att på helgerna vaknar jag tidigt fast det är då jag ska sova, o på vardagarna när jag ska gå till skolan då vill sova så det bli tvärtom. Igår var jag ju med Malin det var roligt. Men i dag så ska jag bara slappa jag ska basta och bara vara innan skolan imorrn. Imorrn har jag ännu en skolvecka framför mig. Nu ska pappa skriva på en läxa så vi hörs senare.

 

 

PUSS PUSS

Av Emelie - 28 augusti 2010 22:09

Hej!


Malin gick för inte så länge sen hon åt middag här och sen så har vi haft manikyr. Vi målade varandras naglar och hon sminkade mig. Jag har köpt sånt där nagelack som heter Graffiti nails så coolt asså. sen så målade vi lite med Acryl färg, Teckningarna blev super fina. Men nu sitter jag här och väntar på att reklamen ska ta slut för jag tittar på bröllops fotografen o äter goda vindruvor.


Här kommer lite bilder på oss när vi har manikyr.


Puss Puss


  

Gullig <3 <3


  

Gullig <3 <3


  


HAHA JAG! :D








Av Emelie - 28 augusti 2010 15:58

Hej!   


Som ni kanske ser så är jag me Malin. Vi har precis kommit hem eller precis o precis för en stund kanske. Vi har i alla fall varit hos min kusin vi åt lunch där o så hon fyllde ju år i måndags så vi gick dit och firade henne. Hon fick ett presentkort på Ginatricot av oss. Innan så var vi i Täby centrum och shoppade lite jag handlade block till skolan och lämnade igen två böcker på biblioteket och Malin lämnade igen en tröja. Men i alla fall vi missade bussen hihih och om vi skulle väntat på nästa skulle vi få vänta i en timme så vi gick till Täby centrum men aja då fick vi väl lite motion det var ju bra!

Vi ska ju ha skolval i skolan när man ska rösta på vilken regering man typ tycker ska få styra sverigen i riksdagen och då gick vi runt och frågade dom olika partierna varför vi skulle rösta på dom, partierna hade olika stugor som var utanför Täby centrum,  så det var lite roligt vi fick också lite material av dem. Men när vi gick inne i Täby centrum så gick vi förbi Folkpartiet och då frågade vi en tjej varför vi skulle rösta på just Folkpartiet och då pratade vi med henne ett tag sen när vi skulle gå så kom det en man fram och frågade om vi visste vem vi nyss hade pratat med vi ba " neej"..

Då vissade det sig vara vår nya Eu- minister Birgitta ohlsson. sen så var det jätte många som stog och fotade oss när vi stod där så man får ju hoppas att man är med i tidningen imorrn hih. Men så ni vet så vill Folkpartiet satsa mer på skolan!

Nu ska vi gör nåt annat så hejdå!


 <----- Birgitta Ohlsson


Puss Puss

Av Emelie - 28 augusti 2010 08:56

Heej!


Sorry att jag inte skrev nåt igår kväll men orkade bara inte skriva. Men men idag ska jag nog bara slappa tror jag måste svänga för bi täbban en snabbis och handla skrivblock till skolan. I eftermiddag ska jag basta och ha lite manikyr hahah..


Jag kan bara säga att det är såskönt med helg det har varit en jobbig skol vecka som start men väldigt roligt!


Ska fortsätta att kolla runt lite på nätet så vi hörs väll senare!


Ha det gött o puss o kram   

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards