Empis

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 24 augusti 2010 11:53

Helloj!


Har varit ute på en promenad med Texas nu. Men nu tänkte jag sätta mig och måla naglarna, dom ska nog bli ljusrosa. Hoppas dom bli fina. Måste också strax gå och göra lunch och sen drar jag o mammsen till täbban. 


Sitter och lyssnar på En låt som heter : "Kalla mig"  Av: Vapnet.


Här kommer låten! :D

Av Emelie - 24 augusti 2010 09:30

Hej!


Har varit på utvecklingssamtal nu med mamma, och nu är jag ledig resten av dagen så skönt. Nu sitter jag och dricker te, bloggar lite o skriver in lite saker i min kalender. Lite senare idag drar jag och mammsen till Täbban och shoppar lite sen ska jag till tandläkaren. Hahah önska mig lycka till hatar att gå till tandläkaren det gör så ont när dom ska titta och hålla på i munnen USCH.  Nu sitter syrran på planet till Paris saknar henne redan så mycket! Grät imorrse när hon skulle åka     

Aja nu kallnar mitt te så hejdå vi ses lite senare.

 

Puss och Kram :D

 

  

 

 

Av Emelie - 23 augusti 2010 13:59

   Hej!


Ligger i sängen och tittar på One tree hill och dricker ice tea och äter fruktsallad med god vaniljglass så suveränt gott. Imorrn åker syrran till paris och pluggar i ett halv år. Kommer sakna henne skit mycket... Det går inte att beskriva.

ÄLSKAR DIG BIG SISTER.


 

love yah :D 

Av Emelie - 23 augusti 2010 10:42

Hejsan svejsan!  


Kom precis hem från första skoldagen den var väll okej men vi va typ bara där en timma o en kvart. Först fick vi träffa våra mentorer sen så gick vi till gympasalen och där höll rektorn tal. Sen fick vi gå hem! tjuue..


Nu ska jag ta det lung chilla lite sen gå långpromis med Texas sen blir det lunchdags.



Puss Puss  


Jag nu! :D  

Av Emelie - 22 augusti 2010 21:01

Heej!  


Ledsen att jag inte bloggat så mycket idag. Men jag har inte orkat har gjort andra saker har varit väldigt trött. Men imorrnär det i alla fall skola första dan sen sommarlovet ska bli skitkul att träffa alla i klassen igen men inte att få läxor och sånt. Men imorrn hinner jag nog inte blogga innan skolan vi får se men jag bloggar nnär jag kommer hem det lovar jag.


Nu ska jag fixa lite och bestämma vad jag ska ha på mig imorrn så vi ses hejdå!


Puss älskar er som läser min blogg!'  

Jag hahha lite upp o ner :D


Av Emelie - 22 augusti 2010 11:22

HELLU!  


Nu har jag städat hela rummet och fixat och grejat lite. Som sagt igår var jag ju i täbban  med Linn och handlade present till carro som skulle ha tjejmiddag på kvällen. Hon fick lite småt och gott. Kvällen var rolig vi fick god mat vi körde fyrkamp och frågesport och mitt lag vann.. tjuuue för mig!


Ska gå och äta lunch snart vaknade jätte tidigt och åt frukost så är ganska så hungrig nu. Tog en promenad med papi och Texas vi nio tiden.


Skriver nog senare

puss puss  


  

FIN BILD! :D


Av Emelie - 21 augusti 2010 10:02

Hej!


Vaknade ganska tidigt idag men det gjorde inte så mycket! Idag ska jag till täbban med linn och handla present till carro i vår klass för vi ska på tjejmiddag lite senare ikväll till henne. Hahah det var typ jätte många tjejer i min klass som skulle det så vi får se kanske träffar dom också. Aja nu måste jag göra i ordning mig ska vara i täbban halv tolv. Vet inte du bra uppdatering det bli idag men vi får se.


puss Puss  

Av Emelie - 20 augusti 2010 18:00

Hej!


Ikväll ska vi ha kräftskiva med familjen gott gott älskar kräftor! Mums...

Har gjort en dukning väldigt fint hahah. Har också gjort en jätte god efterätt apelsinglass har jag  gjort!   


det funkade inte att lägga in en bild nu så ni kanske får senare! :(


Puss puss

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards