Empis

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Emelie - 15 augusti 2010 21:35

Hejsan!


Nu så sitter jag här helt ensam i mitt rum och äter glass med varma goda hallon jag lyssnar på musik och njuter av dom sista dagarna av sommarlovet, det kan inte bli bättre. Jag tror jag ska börja på en ny header. Det är helt otroligt skoaln börjar om 8 dagar.... ahahha oh my good. Länktar tills jag får träffa alla i klassen. <3


Ni läsare måste kommentera mer och skriva gästboksinlägg det vore roligare ställ gärna frågor också så svarar jag så gärna. Jag är så tacksam att ni läser min blogg!


PUzzi PUzzi


Peace

Av Emelie - 15 augusti 2010 18:10

Hej!  


Gud vad jag har saknat er mina bloggläsare! Jag har varit Vid nåt ställe utanför Örebro i helgen det var jätte roligt träffa några som vi kände och så. Men nu är jag hemm och redo at blogga som vanligt. kom hem för typ en halvtimma sen och vi är jätte trötta vi åkte bil i två och en halv timma v iorkar inta laga mat så vi ska beställa pizza ska hämta den om en stund mums gott. länge sen jag åt Pizza faktiskt!


Skriver mer senare orkar inte just nu!


Puss puss

Jag har saknat er! :D



   


Ni fick två bilder på mig på köpet! :D 

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards