Empis

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Emelie - 5 augusti 2010 21:56

HALLOJ!  


Nu är jag hemma från landet jag hade det jätte mysigt med min bästaste kusin lisa vi hade det så roligt vi skrattade så mycket så det kände som om jag skulle få hjärtattack flera gånger hihhi.. jag har massor av fina bilder men dom får ni imorrn för jag orkar inte ladda upp dom nu för jag är jätte trött. Medans jag var borta hade tydligen texas lärt sig ett nytt trick vi håller på att lära honom att tända lampor och öppna dörrar hahah är så stolt över min älskade hund. LOVE YOU TEXAS ALWAYS AND FOREVER! :D

SAKNAR OCKSÅ MIN BÄSTIS MALIN KOM HEM NÅN GÅNG JAG VILL TRÄFFA DIG!!


aja ska gå och titta på tv nu så ses vi och hörs imorrn puss på er så länge  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards