Empis

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 31 mars 2010 14:35

Heej!  


Nu är jag i skolan och har rast ska snart gå och göra ett   omprov på science ett prov om atomer. Har precis varit i vår cafeteria och handlat en smoothie och nån chokladkaka. Men nu måste jag gå jag ska snart ha prov.


Ps. skriver mer sen när jag kommer hem.

Puss Puss puss   



Av Emelie - 31 mars 2010 14:35

Heej!  


Nu är jag i skolan och har rast ska snart gå och göra ett   omprov på science ett prov om atomer. Har precis varit i vår cafeteria och handlat en smoothie och nån chokladkaka. Men nu måste jag gå jag ska snart ha prov.


Ps. skriver mer sen när jag kommer hem.

Puss Puss puss   



Av Emelie - 31 mars 2010 06:59

Hejsan!  


idag var jag tvungen att gå upp jätte tidigt för att hinna med min buss som jag ska ta. Idag gick jag  upp klockan 06:15. Om det skulle varit vinter tid så skulle jag gått upp 05:15. Så just nu är jag jätte trött jag tror nog att jag kommer at somna på bussen (hahahha).


Nu måste jag fortsätta att göra mig i ordning innan jag måste gå till bussen.

Jag skriver mer sen efter skolan.


Ps. Ha en BRA DAG alla bloggläsare.

KRAMIZ OCH PUSSIS  



Av Emelie - 30 mars 2010 15:21

Snart har jag påsklov!

På fredag (Tjuue).

Men på påskafton kommer jag få massor av gott godis.


  

Av Emelie - 30 mars 2010 14:48

Hejsan!  


Just nu sitter jag och gör inget eller jo jag bloggar och är inne på fb och äter vindruvor. Idag måste jag plugga till mitt scicence prov som jag ska ha imorrn.


Skriver mer sen.

puss puss puss puss  

Av Emelie - 29 mars 2010 16:18

Hejsan svejsan!


Nu är jag hemma från skolan kom nyss hem nu ska jag äta lite mellis sedan ska jag ut med voffsingen Texas. Men sen måste jag också göra läxor (Blää vad tråkigt).  

Jag har spanska glosor tills imorrn vi ska kunna alla färger vad dom heter på spanska.


Men nu måste jag gå kanske hinner skriva mer ikväll.

Förresten ikväll är desperate housewives någon som ska titta på det?  


Kramiz och Pussis  

Av Emelie - 28 mars 2010 14:34

  Heej!

Nu är jag hemma igen från att ha sovit över hos Linn.

Det var skit kul.

Imorrse hade vi kuddkrig ( HHHahahahha)  


Men nu måste jag plugga skit mycket

jag måste plugga SO,NO och Matte (Blää vad tråkigt)


Ikväll ska jag titta på Wipeout.


skriver mer sen '  

Puss Puss Puss Puss

Av Emelie - 27 mars 2010 21:41

Tjenare!


Just  tittar jag och linn på tv och är inne på datan+ (Äter chips och godis).

Vi ska vara uppe hela natten( Hahahah)  


Idag var jag och Linn och shoppade jag handlade nagelack och Linn handlade ett pärlarmband och nagelack också.


NU ska vi fortsätta käka godis och chips

Hejdå


Kramiz Kramiz Kramiz  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards