Empis

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Emelie - 15 mars 2010 20:37

Heej!


Snart så börjar Svenska hollywoodfruarna på kanal 3!

Jag ska titta på det. Hoppas att det är ett bra eller roligt avsnitt!!  


Hejdå!

Av Emelie - 15 mars 2010 17:55

Hejsan!


Nu gör jag inte så mycket slutade tjugo i fyra idag och sedan dess har jag varit ute med Texas på en promenad och gjort läxor och ätit mellis. Men nu om en stund när jag har bloggat lite så skajag hjälpa mamma att laga mat.  

Det blir spagetti med köttfärsås (Mums). Idag var jag och simmade med klassen det var jätte roligt men jobbigt vi skulle simma 200m och flyta i 5m, men vi hade jätte roligt också jag gjorde volt från trampolinen och flikis från kanten till vattnet.


Men ikväll är svenska hollywood fruarna jag ska typ  titta på det nån annan som ska det?  jag lägger upp en länk lite senare för dom som vill se den!


Imorrn så ska klassen åka till ett reningsverk som ligger i Lidingö nånstanns (Tråkigt).  


Pappa fyller också år imorrn  (GRATTIS I FÖRSKOTT PAPPSEN)  


Hejdå!

Puss puss puss  

Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards