Empis

Alla inlägg under september 2010

Av Emelie - 30 september 2010 20:56

Hello!


Ni har en sömnig bloggare som är jätte trött just nu och som ska gå och lägga sig och plugga lite matte i sängen. Åhh imorrn är det matte prov hahha är nervös, men det gågr säkert bra!


Sov så gott och dröm söta drömmar :D



    


Puss o kram :D



Av Emelie - 30 september 2010 17:55

Hejsan!


Pluggar matte fortfarande :D jobbigt asså.

Ska nog käka middag om en stund, sen ikväll blir det matte och Idol. ¨

Imorrn Efter plugget ska jag nog måla naglarna o se filmen troja


puss



Av Emelie - 30 september 2010 14:22

HEEJ!


Hemma från skolan sitter och pluggar matte har ju matte prov imorrn.

Sen imorrn är det ju fredag så skönt! Länktar tills helgen den här veckan har jag varit så trött. På söndag ska jag på hundkurs (roligt)   


Skriver mer senare! :D



  

Matteprov :D



Av Emelie - 30 september 2010 07:26

Hej!


Håller på att göra mig i ordning för en dag i skolan!

Idag slutar jag tidigt 13:15 nice.  Sen blir det lite bloggning och pluggning när jag kommer hem men nu måste jag gå hejdå!



Puss Puss



  

Av Emelie - 29 september 2010 16:30

Hej alla glada bloggläsare!


Ledsen att jag inte har bloggat på typ två dagar men har inte hunnit tog lite paus eftersom att jag hade så mycket i plugget. Idag var det ju science prov. det gick jätte dåligt tycker jag. Men ska följa med mammsen och handla så skriver mer när jag kommer hem.


puss

Av Emelie - 26 september 2010 20:40

Heej! 

Nu är det dags för film+popcorn.. mums. Filmen heter Edge of darkness och handlar om när polisrns dotter blir skjuten och han vill veta vem och varför!? Imorrn är det skola igen efter en fullspekad helg med svampplockning och pluggande är jag helt slut!! Helgen går för fort. Det blir sista inlägget för kvällen så sov så gott.

 

Puss o Kram



    

  

Av Emelie - 26 september 2010 14:11

Hej!


Nu är det dags för en liten promenad med syrran o Texas. Sen ska vi kolla på CAMP ROCK 2 jag o syrran. Pappa skulle dra och klippa sig och hyra film sen blir det väl filmen TROJA som vi ska kolla på för det ville jag.

Idag har det bara varit en slappdag och lite pluggning.


Imorrn kommer mammsen hem från Paris tjuuue :D


hejdå!


  

hiih rolig bild :D

Av Emelie - 26 september 2010 10:16

Hej!


Sitter och pluggar nu på helgen när man egentligen ska ha kul elr bara ta det lungt. Men vi har science prov på onsdag och jag känner mig inte alls säker så måste typ plugga hela dagen lång.... BORING! + att vi har matte prov på fredag också. Ahhhahhaha gillar verkligen inte prov. Ja juste igår var jag ju på hockey match det gick inge bra för djurgården kan jag säga det blev 1-2

till skellefteå    . Men det föfr ingenting för jag hejar på Djurgården ändå. Dom är ju helt klart bäst.


Måste fortsätta att plugga nu


puss puss

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards