Empis

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Emelie - 11 september 2010 18:42

HÄR KOMMER DET JAG SHOPPADE:


 

Den blev lite suddig men det får duga!


Rosa spets tröja

Köpt på Ginatricot

För 149:- 

Av Emelie - 11 september 2010 18:25

Hejsan lojsan! :D


Nu kommer ett långt inlägg.

Igår sov ju Malin över här det var jätte roligt vi tittade på filmen "The last song"

den var jätte sorglig tyckte jag o Malin vi grät   . Imorrse vaknade vi typ halv åtta tror jag nåt sånt i alla fall vi låg kvar i källaren och tittade lite på tv sen så gick vi up o åt frukost. Texas eftersom att han ska tävla nästa söndag ska bli så roligt, Han var så duktig. " Texas är värdens bästa hund" Älskar honom verkligen  . När vi kom hem bytte jag om sen så åkte jag o syrran in till stan o gick på bio vi såg " Toy Story 3" i 3D, den var väldigt bra och rolig. När vi var där i stan så åt vi lunch på donken, juste jag handlade också en tröja som det kommer en bild på i nästa inlägg. Men nu så är jag hemma igen och ska ha en mysig kväll med familjen tror vi ska kolla på en av filmerna vi hyrde igår typ "Snabba Cash" .


Nu ska jag hämta lite chips hejdå!


Puss Puss  


    



  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards