Empis

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Emelie - 1 september 2010 18:41

Heej!


Nu så har jag ätit middag det var ju smaskigt värre!


Nu ska jag berätta om min dag jag gick kl 06:00 för att göra i ordning mig o äta frukost sen vid 08:40 så körde pappa mig till skolan, igentligen skulle vi börja halv nio men jag vår klass var tvungen att hämta våra science böcker av vår lärare från 08:00-08:25 så aja då hämta jag o linn våra böcker. Sen hade vi en jätter tråkigt engelska lektion i en o en halv timma inte roligt kan jag säga.. men men  efter det så hade vi spanska, sen lunch, sen matte, sen science och sist men inte minst So. Sen tog jag bussen till täbban och möte mamma inne på Nikita hon klippte o slinga håret o efter det åkte vi till arninge djurklinik alltså till veterinären för att hämta Texas han sövdes idag för han har ju haft öroninflammation så det var typ nånting dom skulle kolla men nu är jag hemma o Texas. Hahah Texas sover o jag pluggar ensam för Syrran är på träning o mammsen o pappsen är o fixar deras pass hos polisen. Men nu måste jag fortsätta att plugga men vi kanske hörs senare om ni har tur.


Puss och Kram   


  

Ni får en bild på mig o syrran för flera år sedan! :D



Av Emelie - 1 september 2010 17:43

Hej!


Jag är ledsen att jag inte blogga sen typ i går eftermiddags men har haft så mycket att göra med tillexempel läxor o andra saker här hemma+ att jag inte har orkat.  


Men nu i alla fall så sitter jag o pluggar och ska ta o äta middag om typ 10m så måste hjälpa mamma med maten men jag lovar att jag bloggar igen senare ikväll och då berättar jag hur dan har varit!


puss Puss   

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards