Empis

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Emelie - 19 september 2010 18:24

Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan Hejsan


Nu vill jag att ni ska komentera mer och gästblogga mer och fråfa mig gärna om vad som hälst, på sidan kan ni fråga frågor till som ni undrar


FRÅGA PÅ BARA


Puss puss  

Av Emelie - 19 september 2010 17:35

Texas fina roseter som han fick för bäst i ras och sen fick han hederspris!


 

Texas o jag när Texas ska så fint! :D


    

Texas <3


Jag och Texas när domaren bedömer Texas


  

 

Kusinen Moa

  

  

Kusinen Ida

Av Emelie - 19 september 2010 16:15

 Hej!


Idag har jag varit på hundutställning med Texas Han fick hederspris och prist för bäst i rasen,Han gick vidare till final men han förlorade i finalen men jag är jätte nöjd ändå för att det var första gången som jag har tävlat så med honom.


Det kommer bilder från tävlingen och från när jag var hos kusinerna igår, dom bilderna kommer senare ikväll. Nu ska jag hoppa in i duschen och jag ska basta i vår bastu så skönt för jag fryser efter en hel dag ute.


puss puss

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards