Empis

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Emelie - 10 september 2010 18:42

Hejsan!


Malin o jag åkte till täbban, jag handlade ett par mjukisbyxor o en halsduk och mumsigt godis inför kvällen när hon ska sova över. När jag o Malin skulle ta bussen hem var det två killar som fråga om vi ville ha en cigg vi ba nej vi är för fina för det..hahah .. nej så sa vi inte men vi sa NEJ SÅKLART!


Jag glömde vi hyrde film också vi hyrde dom här filmerna:

  • " The last song" Det är en drama film
  • " Snabba Cash " Det är en thriller
  • " Vägen" Det är en thriller

Om typ två veckor så ska Texas vara med på en utställning för hundar som en tävling. Imorrn Kl 10:00 så ska Texas på genrep. Det ska bli roligt.


Nu ska Malin göra ett inlägg på sin blogg fet länk till Malins blogg sen ska vi göra en förrätt.


Puss Puss   




Av Emelie - 10 september 2010 15:24

HEJ

 

Sitter och lyssnar på spotify bloggar och har tråkigt.

Malin är påväg hem så vi ses snart.

Jag o Malin ska till täbban behöver köpa mjukisbyxor.

 

  

HIHIHIH

Av Emelie - 10 september 2010 15:01

Hej!  


Så skönt med fredag asså. Nu är jag hemma haha äter typ nästan lunch det vi fick i skolan var inge gott, men det fanns kvar mat från middan igår så sitter o käkar lite av det. Malin slutar 15:20 men hon skulle ringa mig när hon kom hem så ska vi göra nåt kanske till täbban. vet ej?


Men ska fortsätta att ta det lite lungt nu men vi ses o hörs.

  

puss o kram

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards