Empis

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Emelie - 7 september 2010 20:40

Hej!


Sitter o tittar på idol det har börjat igen.hihih det är vissa som sjunger jätter roligt! ;)


Men imorrn är det skola slutar kvart över tre, onsdagar är ju min senaste dag men det gör inget har inte så mycket läxor.


Skriver mer imorrn efter skolan men det här är sista inlägget för kvällen så ses imorrn.


           

Av Emelie - 7 september 2010 16:44

Hej svejs på digs!


Jag är me Anna som  ni kankse fattar på rubriken men men just nu så gör vi ingenting. Men när vi kom hem gjorde vi en varsin smoothie o sen pluggade vi science för vi har en läxa till på fredag den var väll lite svår. Vi har också typ ätit tusen riskakor mums mums...

Jag vissade också Anna min serie som jag brukar titta på som heter

 "Make it or brake it".


Nån gång vi sextiden ska jag följa Anna till bussen med Texas <3

Nu har jag inge mer o skriva så vi hörs o ses!


         

Hahha ni fick en bildbomb på mig och Anna på köpet!   


TJao Tjao  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards