Empis

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Emelie - 22 september 2010 20:17

Hej!

Sitter i soffan och tittar på idol och har pluggat lite svenska för en stund sen.

Men hurni glöm inte att fråga vad ni vill till mig? tills på fredag för då är frågestunden slut och då kan jag fråga på era frågor    

Jag och linn <3 

Av Emelie - 22 september 2010 18:26

Hej!  

Idag var skolan rolig. Efter skolan åkte jag o Linn till täbban tog en pommes och lånade en engelsk bok på bibblan¨, Man ska typ ha med sig en till engelska så man har nåt att läsa. Sen åkte vi hem till mig och påvägen hem från bussen så pallade vi äpplen..... hahha .. det var så roligt skratta ihjäl mig. vi kollade i brevlådan då hade vi fått skolfotot jag blev ganska nöjd. Sen åt vi macka och jucie och pluggade lite svenska inför provet. Idag fick vi reda på att vi har också ett matte och science prov tills nästa vecka och jag orkar bara inte med f lera prov och l äxor just nu hinner inte med fritiden känns det som det är bara läxor, läxor, läxor.


Men måste  äta nu sen blir det plugga svenska och Idol.


Puss Puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards