Empis

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Emelie - 13 september 2010 20:42

  Godkväll!


Här sitter jag o slappar och äter en limpmacka och tittar på Biggest loser Sverige.

Imorrn börjar jag kl: 08:00 Så tidigt inte roligt är så trött på morgona.

Har pluggat den här kvällen så nu har jag en läxa mindre den här veckan hahah..

Länktar så mycket till helgen för då ska jag ju tävla med Texas+ att vi ska åka ner till våra kusiner. Det var så länge sen jag träffade dom.


Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu är trött och jag måste läsa lite i min bok som jag läser i skolan.


Så sov så gott alla glada o goa människo på jorden.


Puss Puss


  

Av Emelie - 13 september 2010 17:00

Heej!


Slutade ju skolan 14:45 och när jag skulle hem så spöregnade det så jag sprang hem från bussen. När jag kom hem blev Texas jätte glad, jag tog på mig regnkläder o gick ut med Texas och tränade. Nu sitter jag här och har precis ätit min toast och pluggar. Ikväll blir det nog bara pluggande+ lite tv. Nu ska jag fortsätta o plugga hejdå!


PUSS PUSS  

Av Emelie - 13 september 2010 07:52

Hej!


Håller på att göra i ordning mig för skolan, Outfit kommer efter skolan!

Men idag slutar 14:45. Ska fortsätta att göra mig i ordning nu men vi ses efter skolan.


puss puss älskar er  


      

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards