Empis

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Emelie - 13 mars 2010 16:28

Heej!


Idag ska malin sova över hos mig!!

Det ska bli så himla roligt!  

Vi ska sova i källaren bland alla spindlar (Hahah).

Nu har jag precis kommit hem från shoppandet med pappsen och syrran.

Ikväll blir det melodifestvalen+ godis

Vem vill du ska vinna melodifestivalen?


Kram Kram  

Av Emelie - 13 mars 2010 13:38

Heej!  


Nu ska jag åka och handla mat och lite andra saker med pappsen och min syrra.Städade rummet imorrse det tog typ en och en halv timme för jag rensade ut vissa saker som jag inte vill ha längre och gjorde rent lite och dammade.

Men nu är jag äntligen färdig så nu ska vi åka.  

Jag bloggar mer sen senare ikväll eller när jag kommer hem.


Hejdå!

Älskar er!

Av Emelie - 13 mars 2010 09:25

Heej!  


Idag ska jag gör det här:


1. Följa med pappa och handla mat.


2. Städa mitt rum.


3. Skriva färdigt min önskelista.


4. Göra min engelska läxa.


5. Gå på en promenad med Texas.


6. Göra en rolig och cool sminkning och sedan lägga upp bilderna på bloggen.


Jag måste säkert göra fler saker men det här är det jag kan komma på just nu.


Puss puss puss  

Av Emelie - 13 mars 2010 09:18

Hejsan!


Nu har jag precis ätit frukost!  

Jag åt först en grapefrukt sen lite äggröra och sen en ostmacka med tomat

och jag drack juice och te till (Mums).

Men nu sitter jag bara och bloggar och är inne på fb.

Igår åkte Molly Sanden ut på Let´s Dance, det gjorde in så mycket tycker jag för jag hejar ju på Marcus och på Claoudia, Men jag tycker ändå att willy kunde åkt ut istället för Molly.


Kramiz Kramiz  

Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards