Empis

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 21 mars 2010 20:47

Tjenare!


Jag tittar på wipeout ett program som går på kanal 5 på söndagar kl 20:00

Jag tycker det är ett jätte roligt program! Vad tycker du om du tittar på det!  

Jag säger god natt nu för när wipeout är slut så ska jag packa min skolväska inför imorrn

och kolla när bussarna går och sen ska jag gå och lägga mig och läsa.


God natt  

 

Puss och Kram på er  

Av Emelie - 21 mars 2010 14:19

Hejsan!


Igår hade jag ju släktfest det var jätte roligt jag hade jätter trevligt väldigt god mat och efterätt! (Jag fick jätte fina presenter).  


igår var jag uppe till halv ett på natten och jag vaknade tio över åtta imorrse så jag är jätte trött nu. Just nu sitter jag och bloggar lite och är inne på fb. Men snart måste jag gå och plugga matte (Tråkigt).  


Hejdå på er  



Av Emelie - 20 mars 2010 12:58

Heej!


Nu har jag precis ätit makaroner med korv och ketchup till Lunch (GOTT)

Hela förmiddagen har jag fixat inför släktfesten som vi ska ha ikväll.

Det ska bli så roligt!  


Nu måste jag gå och duscha Texas så att han blir fin inför ikväll sen ska jag duka och duscha.


Ps. skriver mer sen


Kramiz Kramiz  

Av Emelie - 19 mars 2010 22:31


Heej!


Nu har jag kommit hem från middagen som jag hade med klassen!

Det var jätte roligt!  

Imorgon har jag fullt upp här hemma för släkten kommer och ska gratta mig och pappa eftersom vi har fyllt år.

Jag säger godnatt nu skriver mer imorrn om jag hinner.

Puss och kram

Älskar er så mycket  

Av Emelie - 19 mars 2010 12:57

Hej!

 

Nu sitter jag och pysslar lite!  

jag måste fixa lite saker inför imorgon för då kommer släkten hit och då blir det fest!

Har precis varit ute med Texas och ätit lite lunch.

Men jag tog lite bilder på Texas när vi var ute jag ska ladda upp bilderna på min nya dator.

 

Kramiz Kramiz  

Av Emelie - 18 mars 2010 21:40

hejsan!  


Nu har jag öppnat mitt sista paket och det var endator precis det som jag önskade mig!

Jag har ätit en super god middag och efterätt men nu måste jag gå och lägga mig.

Skriver mer imorrrn


Sov gott allihopa

Älskar er!

Av Emelie - 18 mars 2010 15:57

  Hejsan!


Idag fyller jag 13 år och jag har blivit tonåring nu!

Imorrse väckte min familj mig och jag fick presenter.

Jag fick:


  • Ett skärp med nittar på
  • en concealer
  • strumpor
  • en skiva: Absolute dance 2010

Jag har en present kvar att öppna som jag ska öppna ikvääll länktar till det för jag hoppas att det är nåt bra i det paketet.


Ikväll blir det god middag+efterätt+godis  


Nu måste jag gå och planera lite inför lördag för då ska jag ha släktfest här hemma

(Det ska bli roligt)!!


PUSS PUSS PUSS  

Av Emelie - 17 mars 2010 15:49

Heej!


Nu sitter jag och äter mellanmål och pluggar svenska och engelska!

Men om en stund måste jag gå ut på en promenad med söta Texas.

Imorrn fyller jag år länktar så mycket!  

Idag fick vi reda på vad vi fick på  vårt no prov jag fick vg!

Jag är faktiskt nöjd med det.


Nu måste jag fortsätta att plugga.

ps. skriver mer ikväll


Kramiz Kramiz  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards