Empis

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 10 mars 2010 20:11

Hej!  


Nu måste jag gå och fortsätta att plugga!

Så jag säger sov gott nu för jag hinner inte logga in sen, jag får skriva mer imorrn!


Kramiz och pussis på er!

Sov så gott allihopa  

Av Emelie - 10 mars 2010 19:49


 hejsan!  


Idag åt jag pyttipanna med rödbettor och stekt ägg till middag,Inte det bästa jag vet men det var inte äckligt. Det finns ju värre saker att äta!

Tycker du om pyttipanna komentera gärna då!  


Hejdå!


  

Av Emelie - 10 mars 2010 19:44

Hello!


Jag sitter och gör ingenting just nu!  

Har suttit och pluggat spanska typ hela eftermiddagen efter skolan (Tråkigt)

Men måste plugga mer senare + att jag måste fortsätta att skriva min önskelista.


Hejdå!

Älskar er så mycket!  

Av Emelie - 10 mars 2010 16:47

Hej!  


Nu måstejag gå och plugga spanska och duscha.

Men jag kommer senare ikväll och bloggar lite tänkte lägga upp några fina bilder på vår kläder som jag såg på nätet när jag tittade runt!

Hejdå!

Puss och puss och puss på er  

Av Emelie - 10 mars 2010 16:14

Tjenixen!

 

Nu sitter jag och bloggar lite och är innepå fb+dricker te!

Men jag måste verkligen plugga snart har spanska prov imorrn

och NO prov på fredag (Hatar det)  

 

Länktar så himmmmla mycket till på fredag för då ska jag och min klass åka och bowla ska bli så jävla roligt!

 

Kramiz och pussis på er!  


Av Emelie - 10 mars 2010 07:11

Heej!  


Nu sitter jag och äter frukost och tittar på tv:n! (Nyheter)

Pappa ska skjutsa mig till skolan idag igen jag börjar halv nio.

Nu måste jag fortsätta och äta min frukost.

Skriver mer efter skolan.

Hejdå!


Kramiz Kramiz!  

Av Emelie - 9 mars 2010 20:49

Hejsan!  


Just nu sitter jag och äter vindruvor och bloggar!    

Har suttit i en och en halv timma och pluggat till mitt NO prov som jag har till på fredag (Så himla tråkigt)  

Nu sitter och jag och sjunger på en sång som vi ska kunna till på spanska provet som vi ska ha till på torsdag den går såhär:


Den heter cuantos libros tienes tu?

Såhär går den:


Cuantos libros tienes tu,

tienes tu,tienes tu?

Cuantos libros tienes tu,

en to bolso?


Quince libros tengo yo,

tengo yo, tengo yo.

Quince libros tengo yo,

en mi bolso


Tienes algo mas alli,

mas alli,mas alli?

Tienes algo mas alli,

en tu bolso


Den låten ska vi kunna! (hahhaha)  

Men jag säger sov gott nu ska inte lägga mig ännu men om en stund då ska jag lägga mig och läsa en av böckerna jag lånade på biblioteket.

 

Sov gott Allihopa  

Älskar er så mycket bloggläsare!




Av Emelie - 9 mars 2010 16:15

Heej!  

Igår kväll kl:21:00 så såg jag på de svenska hollywoodfruarna på kanal 3

Jag tycker att det programmet är lite töntigt men ändå roligt!

Jag har lagt upp en länk så kan ni kolla på programmet och sedan komentera och berätta vad ni tyckte.

Kramiz och pussis    

  


http://www.tv3play.se/program/svenskahollywoodfruar




KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards