Empis

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 13 mars 2010 09:25

Heej!  


Idag ska jag gör det här:


1. Följa med pappa och handla mat.


2. Städa mitt rum.


3. Skriva färdigt min önskelista.


4. Göra min engelska läxa.


5. Gå på en promenad med Texas.


6. Göra en rolig och cool sminkning och sedan lägga upp bilderna på bloggen.


Jag måste säkert göra fler saker men det här är det jag kan komma på just nu.


Puss puss puss  

Av Emelie - 13 mars 2010 09:18

Hejsan!


Nu har jag precis ätit frukost!  

Jag åt först en grapefrukt sen lite äggröra och sen en ostmacka med tomat

och jag drack juice och te till (Mums).

Men nu sitter jag bara och bloggar och är inne på fb.

Igår åkte Molly Sanden ut på Let´s Dance, det gjorde in så mycket tycker jag för jag hejar ju på Marcus och på Claoudia, Men jag tycker ändå att willy kunde åkt ut istället för Molly.


Kramiz Kramiz  

Av Emelie - 12 mars 2010 21:49

Hej!

 

Nu ska jag gå och göra andra saker så jag säger SOV GOTT nu     

Skriver mer imorrn!

Hej då!

Puss Puss Puss  

Av Emelie - 12 mars 2010 21:40

Heej!  


Jag är inne och tittar på make up stores hemsida och tittar på smink och då såg jag det här jätte coola och fina bruna glitterpuderet som man har på ögonlocken det är som ögonskugga fast det glittrar mer och är mer som ett pulver.

Jag älskar färgen på den


Så här ser den ut:


  


Hejdå!

Av Emelie - 12 mars 2010 21:13

Hejsa! Svejsan!  


Jag sitter och tittar på Let´s Dance och Käkar mumsigt godis!  

Jag hejar på Marcus eller claodia í Let´s Dance vem hejar du på?

Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Jag ska väl städa lite i mitt rum och fortsätta att skriva på min önskelista.

Men imorgon bitti kan jag skriva upp en lista på allt som jag måste göra på dagen.!!


Nu ska jag fortsätta och titta runt på lite bloggar och vara inne på fb+Titta på Let´s Dance.

Hej då!  

ÄLskar er

Av Emelie - 12 mars 2010 17:22

Hejsan!  


Kom precis hem jag bowlade ju med klassen efter skolan jag vann inte men det var skitkul ändå tycker jag!!. Sen efter det så var jag en stund i täby centrum sen så när jag kom hem gick jag en långpromenad med Texas jag tog lite fina bilder som jag tänker lägga upp nu. När jag hade varit ute med Texas dukade jag tills när vi ska äta middag en riktigt fin dukning för idag ska vi äntligen äta hela familjen tillsammans för idag kommer min ena syster hem hon har  boti min farmors lägenhet i ett tag sen har hon varit i Lund som ligger i Skåne. Jag har typ inte träffat henne på miljoner år känns det som men nu ikväll är hon äntligen hemma (Tjuue).   

Jag ska typ vara med henne hela kvällen+Att jag ska se på let´s Dance.


 ps. Jag lägger också upp bilder på min fina dukning.

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

Kramiz Kramiz                

Av Emelie - 11 mars 2010 17:25

Hejsan!  


Min hund Texas är en ras som heter Kooikerhondje och det är en holländsk hund som brukar valla änder, den fångade till sig änderna in i vassen sen tog hundägaren och vångade änderna. Den här hundrasen lockar till sig änderna med svansen när den står rakt up och viftar då tror änderna att åhh där är en kompis till mig bäst jag gå ditt och hälsar för dom är så lika änderna med deras svans som dom har.Det finns inte så många  i den här rasen i sverige.


Här är några bilder på den rassen:

De är INTE Texas på de här bilderna.



  



                                   


Av Emelie - 11 mars 2010 17:10

  Hejsan allihopa!


Jag sitter och pluggar ihjäl mig har ju NO prov imorrn   

Så himmla tråkigt!! Jag fattar ingenting så det kommer att gå jätte dåligt för mig.

Jag får väl sitta hela natten och plugga om jag ska klara det.

Men det hjälper typ inte och plugga för mig för jag har pluggat hela veckan i typ flera tusentals timmar men det hjälper inte jag fattar ändå ingenting!!!

Jag blir så ARG orkar inte ha prov.


Juste jag hade spanska prov idag jag hoppas det gick bra det var ganska svårt men jag tror jag bli GODKÄND!


Pussi pussi  





KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards