Empis

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Emelie - 16 augusti 2010 21:05

Helloj!


Nu så har jag duschat fått lite massage av syrran och ätit lite efterätt "TOPPEN".

Idag kom ju Texas hem han blev jätte glad när han kom hem och åhh vad jag har saknat honom men tuvärr så har han öron inflammation så jag och mamma ska åka till veterinären imorron bitti. sedan lite senare på dan ska jag vara med gulligaste och sötaste Malin. Länktar så mycket till skolan börjar för jag saknar alla i klassen däremot länktar jag inte till allla jobbiga läxor!Sitter och diggar till lite musik just nu!


Jag är jätte trött så jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll men inte än.


Puss och kram alla.        

haha jag och Malin för inte så länge sen! :D <3 You and i forever and ever my best friend.

  

Av Emelie - 16 augusti 2010 13:45

HEJSAN SVEJSAN!

Nu kommer månadens låt men den här gången kunde jag inte välja hade många låtar jag gillar den här månaden så det kommer flera


1. Flo Rida - Club can´t handle me



2. Jason Derulo- " Ridin´ Solo"

 



3. Katy Perry- Carlifornia Girlz



4. Eminem- Love the way you lie


JAHA DET VAR LÅTARNA FÖR DEN HÄR MÅNADEN! :D

Av Emelie - 16 augusti 2010 13:24

Hej!  

 

Idag har jag inte gjort så mycket suttit vide datórn tittat på tv åt lunch för en stund sen det blev potatis med kyckling smaskens..

Länktar tills lite senare typ till femtiden för då kommer Texas hem han har varit hos farmor på landet när vi var utanför Örebro i helgen! har saknat honom så mycket.

Men snart är han hemma. :D

 

Skriver mer senare

 

puss puss

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards