Empis

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Emelie - 19 augusti 2010 21:11

Hellojsan!


Malin gick för en stund sen vi har pimpat min kalender som jag ska ha till skolan i typ några timma nu, nej jag skoja bara men typ jätte länge i alla fall. Jag duschade precis. Ska gå och sätta på lite te och ta mitt andra äpple för dagen hehe.. ;)


Imorrn tror jag nog att jag bara ska vila lite ta det lite chill.


   Man ser inte så bra men det får  va så! :D


Av Emelie - 19 augusti 2010 16:13

Tjenixen!


Sitter här i soffan me Malin och dricker Ice Tea, och har ätit äpple. Nu kommer syrran med lite naturgodis. Vi har spelat kort, varit på promenad med Texas och tittat på film. " Girls just wanna have fun" en riktigt bra film som jag har sett massvis med gånger. Den får           fem av fem grisar!


Nu vet jag inte vad vi ska göra men vi får se.

Blogg u later.


Pussgurka   


  

Av Emelie - 19 augusti 2010 11:02

Hej!


Malin ska komma hit hon kommer nog vilken minut som helst tror jag så ni vet väldigt intressant. Kom nästan precis hem från en 40 minuters lång promenad Med Texas. Ska gå och göra i ordning mig lite mer nu så hejdå så länge.


 

Hihhi Malin igår när vi bakade hon är allt en riktig gottegris.. <3


puss 

Av Emelie - 19 augusti 2010 09:32

Godmorgon!


Jag sitter och äter frukost och tittar på biggest loser idag igen! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra typ vara hemma och ta det lungt.Men om det är nån som vill göra nåt så ring bara. Jag måste göra en ny header nsart tror jag.

Har inte så mycket mer o skriva så här tar det stopp!


Skriver mer senare istället!


Puss puss  


  

Där är ju jag hahha :D <3 ;) 

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards