Empis

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emelie - 8 augusti 2010 21:17

Hej!


Ikväll har det varit en riktigt lyckad kväll jag åt först en riktigt god middag det blev rökt lax med mammas goda potatis sallad och räkor, sen nu för en stund sen åt jag glass med varma hallon och sen nu har pappa poppat goda popcorn det kan inte bli bättre nu så tittar jag också så nån film på trean den är lite lik titanic det är typ en båt som går på grund och lite annat som händer. Juste jag duschade Texas idag han typ blötte nerhela mig så ja det var väldigt jobbigt men aja han var duktig!


Nu vill jag se filmen så hejdå!


puss puss


Sov så gott dröm söta drömmar!


Ska inte lägga mig än men det blir sista inlägget så jag säger sov gott nu!


  

Av Emelie - 8 augusti 2010 15:54

Nämen helojsan!


Här sitter jag och lyssnar på musik och ska städa mitt rum nu, kom nyss hem har varit och handlat med pappsen. Länktar tills imorrn för imorrn kommer typ Malin hem från landet hoppas jag kan träffa henne snart! Ska ta nåt och  äta nu sen blir det stor städning och rensning i mitt rum.


Vi ses och hörs alla!   


  

Hahah det här är en jätte gammal bild på mig det här är när jag är i spaninen år 2005 ur gammal bild asså..

Av Emelie - 8 augusti 2010 11:48

Hej!  


Idag har jag inget att göra så tråkigt jag får väll slappa hela dagen lång hihih..

Jag ska någ titta på lite filmer och typ åka och handla mat med pappa kanske städa lite i mitt rum vi får se. Asså det är helt otroligt igår var det värsta oväderet där jag bodde i tidningen stod det att det slog ner 2500 blixtrar där jag bodde på en timma helt otroligt det regnade och åskade jätte mycket också fast jag tycker bara att der är mysigt jag stod ute på gräsmattan och titta när det blixtra det var shit häftigt tycker jag. Just nu bloggar jag lite och är inne på facebook.


Nu ska jag nog städa lite.

Puss på er han en underbar dag!   

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards