Empis

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emelie - 6 augusti 2010 20:38

Hellu!


Sitter och har det mysigt framför datan och äter marianne karameller och tittar på DN galan en fridrottsgala som äger rum i stadion i stockhom som dom sänder på tv. Jag bloggar och är inne på facebook och bloggar lite. Imorrn kväll kommer mormor och min moster och hennes man hit och äter middag det blir kul ska ta och baka nåt gott till det imorrn fast det får bli imorrn hih.  :D


Jag saknar dig så sjukt mycket min bästaste bästis det går inte att beskriva du vet vem du är Jo för det är ju mallllllllllin


Ni får en väldigt gammal bild på henne


  


Saknar dig min vän! kan du inte ta och komma hem!  

Av Emelie - 6 augusti 2010 20:02

Mjauuu!


Hahah hittade lite roliga bilder när jag tittade runt lite på nätet det är roliga bilder på katter. :D


   

          


Hihihhih fett roliga tycker jag vad tycker ni?

Av Emelie - 6 augusti 2010 17:07

Hej!


Kom hem för inte så länge sen ha varit och badat med bästaste Elin och mamma och pappa i hägenäs det var roligt. hahah jag och elin var väldiggt flummiga. nu ska jag titta på min serie och sitter och äter yougurt med flingor mums.hihih


Jag är ny duschad och klar för en härlig sommarkväll.


  

Ni får en bild på några blommor jag tog kort på hahha :D

puss puss

Av Emelie - 6 augusti 2010 10:16

Hej!


Idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra jag kanske skulle åka och bada elr göra nåt roligt med mamma och pappa men vi har inte bestämt nåt än så jag vet inte. Jag är jätte trött idag men jag vet inte varför känner mig allmänt seg bara. Sitter och dricker te och är inne på facebook och bloggar lite+ msn. Den här veckan ahr jag mycket att göra!


Nu här kommer lite bilder från när jag var på landet:


  

Min farmor har hästar så vi åkte till hennes stall för att fixa lite också

haha och då tog jag kort på en hästbajshög hahah...


  

Här är en bild på kusinen lisa uppe på loftet på stallet.


  

Här är farmor med en utav sina hästar som heter "Galp".


Här är farmor och lisa hästen som står vid farmor det är "Galp" och hästen som står vi Lisa kommer jag inte ihåg vad den heter det är inte farmors häst. Den svarta hästen har det där bandet för ögon för att inte fluggorna ska komma och bita dom vid ögonen fast hästen ser för det är små håll så den ser ändå.



     

Här är "Galps" son som heter "Prinsen" Galp är mamma till " Prinsen" om ni går upp och tittar på galp så har båda fläckar som är vita och bruna dom ser exakt likadana utt tycker jag.


  

Sen så hjälpte vi Farmor och hennes man kalle att klippa deras gräsmatta med deras roliga gräsklippare hihih deras gräsmatta är så stor så dom har som en jättte lite traktor gräsklippare som man sitter och åker runt på hihi där är lissa på bilden.


 

hiih där är det det jag som åker.


Det kommer fler bilder lite senare!


Pus Puss på er ha en skön dag! :D




KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards