Empis

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Emelie - 3 augusti 2010 15:25

Hellu!


Nu är jag hemma från mormor jag hjälpte henne med sin dator sen fikade vi och spelade kort. Har varit hemma en stund nu och packat färdigt allt eftersom att jag ska till landet. Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera när jag är där men jag hoppas att jag kan vi får se. Men jag har med mig kameran så det blir i alla fall mycket bilder när jag kommer hem. Jag ska ditt med min kusin Lisa det kommer bli super duper toppen bra hahahha..


Det får bli en tidig middag idag för jag ska ha ätit innan farmor kommer och hämtar mig och hon kommer vid 5 halv sex det får bli pyttepanna hah fast jag tycker det är ganska gott faktiskt aja vill hinna titta lite på min serire innan jag åker så hejdå!


Puss Puss   





Av Emelie - 3 augusti 2010 11:43

HEJ SVEJS!


Nu ska jag käka lite lunch sen drar man till mormor och har det bra!

sen blir det packa lite till och sen åka till landet. Skriver när jag kommer hem från mormor.


Ha de bra!

Puss Puss

  

THAT`S ME




  

Av Emelie - 3 augusti 2010 09:44

HEJ!


Idag vet jag icke vad jag ska göra jag kanske ska till mormor en stund men sen måste jag nog packa lite ska kanske ut till landet!   

Har precis ätit frukost och tittat lite på min serie!

Nu håller jag på och fixa lite bilder sen ska jag nog städa mitt rum lite och sen ringa mormor. Det blev ett kort inlägg men vet inte vad jag ska skriva mer så hejdå!


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

Skriver mer sen  


  

Hihi fixade till det här fotot nu! :D



KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards