Empis

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Emelie - 7 augusti 2010 09:59

Godmorgon!  


Vaknade vid typ ni idag och mamma berättade att Texas hade kräkts när jag låg och sov och det är inte bra! jag hoppas att han inte är sjuk. Aja men idag vet jag inte vad jag ska göra jag tror jag ska slappa lite städa mitt rum lite kankse. O sen lite senare idag så kommer syrran hem från Italien har saknat dig!. På kvällen kommer min moster och hennes man och mormor hit och äter middag. Jag ska göra en maräng tårta till efterätt som är jätte god mums...


När jag var på landet så åkte vi till en golfbana och spelade lite golf på en ranch (stavning)? så här kommer lite bilder från det:¨



  hihii jag  

hihi jag igen! 

  


Hihi jag igen och igen!


PUSSI PUSSI   

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards