Empis

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Emelie - 25 augusti 2010 19:19

HEJSAN!


Kom inte på nån bra rubrik så det fick bli " Malin är sötast" hihi <3.

Nu sitter jag diggar some music och chattar med Malin. Men jag måste packa lite inför morgondagen för imorrn börjar allvaret för då börjar vi ha lektioner och sånt idag var vi mest och pratade med mentorerna och fick våra nya skåp m.m

Ikväll är ju också fångarna på fortet ska jag ju titta på!


Asså det märks verkligen att det börjar bli höst för jag fryser typ hela tiden och det är ju inte så fint väder heller. Imorrn så slutar jag 13:15 slutar väldigt tidigt så det är ju skönt.


Men jag tror att det här blir sista inlägget för idag orkar nog inte blogga mer är ganska så trött. Kommer heller inte att blogga innan skolan men självklart okmmer det bloggning efter skolan.


GOODBYE LINGONPAJ hah vet inte riktigt om det rimma men men ....


puss


  


hahah jag Malin och rebecca när jag hade pyjamas party när jag typ var kommer inte ihåg hur gammal. :P 

Av Emelie - 25 augusti 2010 16:04

Hej!


Kom hem från skolan för typ en halvtimme sen. Jag är jätte trött. Det blev inget skolfoto idag det bli imorrn istället. För vi skulle ta fotot ute men det började regna innan vi skulle ta så vi ska ta imorrn istället. Åkte hem i spöregnet så är jätte dygnsur och trött just nu. Men jag är glad för jag fick överskåp. Tjuue..    


Ikväll blir det fisk till middag och det passar ju bra så man blir lite smartare nu när skolan  börjar haha. Idag fick vi nån äcklig tunnbrödrulle med potatismos och korv. inte gott kan jag bara säga USCH.


Ska gå och ta det lite lungt men hoppas jag orkar skriva mer senare vi får se.

PÖSS PÖSS  

Av Emelie - 25 augusti 2010 07:52

Hej!


Ska åka till skolan snart Måste sminka mig först! Vi åker halv nio jag börjar nio så det blir bra. Idag ska vi tydligen ha skolfoto fast ingen vet typ om det. Aja hoppas att jag blir bra på bild. Ska gå nu men jag skriver när jag kommer hem från skolan.


Puss o Kram   


Ni får en suddig bild på mig just osminkad! :D  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards