Empis

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Emelie - 2 juni 2010 21:30

Tjenare!


Kom hem från brändbollen och pickniken för en stund sen det var jätte roligt och god picknik (mums). Nu ligger jag i min säng och dricker ta och chillar imorrn är jag ledig det ska bli så skönt. om en vecka slutar jag i skolan och då är det sommarlov jag kan inte fatta det, de så sjukt bra haha   


Tuvärr kan jag inte lägga upp några bilder på från brändbollen glömde kameran  


Nu ska jag blogga vidare och vara inne på facebook och dricka upp mitt te skriver mer imorrn sov gott på er ska inte lägga mig än men jag säger sov gott nu.


SOV GOTT!!


  




Av Emelie - 2 juni 2010 14:49

Hej!  


Nu har jag kommit hem från skolan. Idag har jag rensat ut hela mitt skåp så mitt skåp är helt tomt jag tog hem alla  mina skolböcker. Ikväll är det brändboll med klassen+ picknik.


Just nu gör jag inte så mycket men ska åka till täby centrum snart.


Som ni ser så har jag en ny header den gjorde jag och Malin igår jag är jätte nöjd med den TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN MALIN!!

 ve you MALLAN BRALLAN haha


Nu måste jag gå

Puss och kram skumbanan som malin säger  





Här är en gammal bild på sen jag och malin hade fotosession! (ful)

  

Av Emelie - 2 juni 2010 11:06

Hej allihopa!


Nu är jag i skolan och har rast det är riktigt tråkigt!

ska snart ha science lektion och efter det svenska sen matte men nu måste jag gå skriver mer efter skolan


puss puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards