Empis

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Emelie - 27 juni 2010 21:32

Hej!


Jag sitter och tittar på tv pappa tittar på när Argentina och Mexico spelar match i fotboll just nu leder Argentina med 2-0. Ska snart göra i ordning mig ska gå och lägga mig snart typ är ganska trött jag har jätte ont i hela ryggen och nacken för att sängen jag sov i på landet var jätte hård och min kudde me, så det ska bli skönt att få sova i sin egen säng. Men som sakt jag ska sola eller steka imorrn så jag blir riktigt brunnnn.....  



NU SÄGER JAG GODNATT   


  

Av Emelie - 27 juni 2010 19:50

 Här kommer lite bilder från landet:




Där är jag hah vilken snygg pose


   

Jag och texas love you my boy!

 

Där är gulliga texas han står och tittar på den fina utsikten :D


   

Thats me


 

Vi stranden där vi badade varje dag det var jätte skönt typ 18 eller 17 eller 16 grader hahhah


   

hihi jag och texas vi badade roligt! :D



 

Här är midsommarstången som bi var vid!



Av Emelie - 27 juni 2010 19:11

Hejsan svejsan på er!

  

Nu är jag hemma från landet det var jätte skönt och trevligt där jag badade och solade hoppas att jag har blivit brunnare jag har bara fått ett myggbett medans alla andra i familjen har massor jag har fått jätee fina bilder som jag tänkte lägga upp sen Jag var på nåt midsommarfirande vid mitt land vad gjorde ni? Just nu gör jag inget ska äta middag om en stund för jag kom ju nyss hem det blir typ nåt lätt toast och te typ mums..


Tänkte gå ut och jogga lite efter middagen det är så fint väder imorrn tänkte jag bada och ringa nån kompis.


Nu ska jag ladda upp all bilderna jag tog på dator så hörs och kanske syns vi sen


puss puss   

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards