Empis

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Emelie - 10 juni 2010 21:26

Hej!  


Idag efter min skolavslutning så var jag med Malin och Lovisa vi busringde och hoppade studsmatta vi gick också till vår gamla skola och tog lite bilder. sen gick vi hem och hoppade studsmatta och då kommer våra grannar Emil ochans kompis Daniel och började kasta vattenballonger på oss tillslut blev det vatten krig mellan oss eller dom jag snarrare oss hihi det var faktiskt kul sen fegade dom ur så då hoppade vi väldigt länge med dom. sen gick dom hem och jag åt middag med mamma och pappa det blev tacos mums. Men nu sitter jag bara och dricker latte och chillar ska ta en kiwi sen blir det kvällspromenad med Texas tror jag.


Skriver mer imorrn för jag är ju ledig tjuue!   


Puss och kram skumbanan hihih

Av Emelie - 10 juni 2010 11:05

Hej!


Det är helt sjukt nu har jag sommarlov shuue shit va skönt asså!


Idag ska jag typ vara med Malin och imorrn så ska hon sova över hos mig vi kommer ha det bäst och på lördag blir det grönan med Malin också.

Nu sitter jag bara och slappar och väntar på att malin ska sluta snart ahahhaha  


Skriver mer senare!


Hejdå pussis  

Av Emelie - 10 juni 2010 07:42

Godmorgon!  

Hej nu har jag precis klät på mig och blivit färdig för en skolavslutning!

Yess nu är det sommarlov snart jippi!


Idag när jag kommer hem ska jag ringa Malin vet inte vad vi ska göra men men det blir kul att träffas på lördag blir det grönan med Malin och hon sover över hos mig på fredag till lördag. aja nu måste jag gå så jag inte kommer försent.


Skriver mer när jag kommer hem hejdå

Ha en bra dag!
Puss Puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards