Empis

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Emelie - 19 juni 2010 21:03

Hej!


sitter här och vill ha sims men det funkar inte för jag har en bärbar dator och det är inte tillräkligt med minne för att få sims på den och våran stationära dator har gått sönder så den funkar inte att ha den på och båda min systrar fick ha det när dom var i min ålder. jag har haft sims förut men datorn gick ju sönder så den funkar inte att spela nu och snart blir jag ju äldere och kanske inte vill spela mer så jag vill gärna ha det nu isåfall ajajajjajaja jag vill ha ssssssssssssssiiiiimmmmmssss!!!!  


hejdå!     



Av Emelie - 19 juni 2010 17:09

Hej!


det här shoppade jag och mamma när vi var i täbban:


  

Ett par örhängen som är vita pärlor som hänger ner

dom är köpta på guldfynd


 

Ett par örhängen som är format som ringar som är i guld

 dom köpta på guldfynd


      

Ett par örhängen som är format som en boll med hjärtan aja nåt som är i guld och dom är köpta på guldfynd

       

Ett par jeans byxor som är köpta på H&M


Ett linne som är köpt på ginatricot




  

Ett par hello kitty strumpor köpta på H&M




Av Emelie - 19 juni 2010 16:48

Hejsan!  


Nu sitter jag och tittar på Daniel Westlings och Victorias bröllop grattis till er!

Sitter och äter vindruvor mums..

Idag har jag och mamma haft en shoppingdag jag och mamma åt på tacobar och så klippte jag mig vi handlade lite olika saker som jag tänkte lägga upp bilder på snart!

Nu ska jag lägga upp bilerna hejdå puss och kram  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards