Empis

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Emelie - 7 juni 2010 20:26

Hej!


Nu har jag äntligen städat färdigt mitt rum det blev jätte fint!  

Nu ska jag  dricka te och ta nåt och äta sen så blir det facebook och bestämma vad jag ska ha på mig imorrn. Imorrn ska ´Texas till veterinären HAHA vet inte hur det stavas aja där ska han kolla så att han knän är okej för den rasen ska man typ kolla det på sen ska han få en spruta mot kennel hosta. Idag har min bästis Mallan brallan haft en föreställning på ung teater hoppas det gick bra hade gärna viljat se den.


Nu måste jag ta mitt te innan det blir kallt!

Hejdå kommer inte skriva mer ikväll så sov gott men ska ej lägga mig än.

puss   

Av Emelie - 7 juni 2010 16:46

Hej!


När jag kom hem åt jag mellanmål och spelade guitar hero 5 med min syrra. Sen gick jag ut med Texas sen nu e jag här i mitt rum som är en katastrof just nu men allt ska bli fint men det lär nog ta en stund men jag ska rensa ur massa saker tillexempel saker jag inte vill ah längre. Ikväll till middag blir det spagetti med köttfärssås.

Gud kan inte fatta det är sommarlov om två dagar shuuue   .

Jag diggar också till lite musik     


Nu måste jag fortsätta att städa hejdå!

Pussiz och kramiz

Av Emelie - 7 juni 2010 07:59

Hejsan!  


Nu är jag i skolan och har tråkigt fick skjuts men dåvar jag tvungen  att komma tidigare  till skolan.


Hahaha jag är   typ den första av allasom är här för det är helt tyst!


men nu måste jag gå

hejdå puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards