Empis

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 27 juni 2010 19:11

Hejsan svejsan på er!

  

Nu är jag hemma från landet det var jätte skönt och trevligt där jag badade och solade hoppas att jag har blivit brunnare jag har bara fått ett myggbett medans alla andra i familjen har massor jag har fått jätee fina bilder som jag tänkte lägga upp sen Jag var på nåt midsommarfirande vid mitt land vad gjorde ni? Just nu gör jag inget ska äta middag om en stund för jag kom ju nyss hem det blir typ nåt lätt toast och te typ mums..


Tänkte gå ut och jogga lite efter middagen det är så fint väder imorrn tänkte jag bada och ringa nån kompis.


Nu ska jag ladda upp all bilderna jag tog på dator så hörs och kanske syns vi sen


puss puss   

Av Emelie - 24 juni 2010 11:43


Hej!


Just nu gör jag inget har duschat precis kommer tyvärr kanske inte kunna blogga nåt till på söndag så ni vet men jag kanske kan hoppas det jag vill önska er en glad midsommar alla bloggläsare!   


Igår fyllde ju mamma år det var jätte roligt festen blev jätte bra jag gick och la mig typ vid ett halv två tror jag aja det var roligt jag hjälpte mamma jätte mycket och diskade typ alla vinglas efterått och gjorde all mat innan alla kom och städade aja jag kommer typ få köpa nåt eller typ få pengar elr nåt för det. Juste mamma blev jätte glad över min present jag hade gjort en dikt och gjort en scrapbooking vet inte hur det stavas aja nu måste jag gå!!


puss på er ha en jätte rolig helg!!   



  

Hiih där är jag har en handuk på huvudet! :D

Av Emelie - 23 juni 2010 17:03

Hej!


Här kommer min outfit för festen ikväll


Det fick bli min gröna klänning från Jc med ett par örhängen från guldfynd

och ett halsband från en marknad i spanien det halsbandet är skit snyggt tycker jag!!     


Min outfit för kvällen!   








Av Emelie - 23 juni 2010 16:02

Hejsan Svejsan!


Här sitter jag och tar en paus och käkar mellanmål och bloggar lite, jag har hjälpt mamma hela dan idag att laga mat tll buffen som vi ska gjort efterätt dukat städat eftersom att mamma fyller år så kommer det jätte många hit idag för släktkalas typ mer en tjugo pers ska bli jätte roligt jag har också gjort en tipspromenad.

Det är så sjukt varmt ute det är jätte skönt ute hoppas jag blir brun idag hahhaa 


nu måste jag fortsätta att hjälpa mamma det kommer ett inlägg för vad jag ska ha på mig om en stund då får ni se vad det blir för nåt att ha på sig ikväll.


GRATTIS EN EN GÅNG PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA
ÄLSKAR DIG!!!    

Av Emelie - 22 juni 2010 23:24

Hej!


Sitter här och äter ett litet kvällsmål innan jag ska lägga mig jag blev också precis färdig med tipsrundan som vi ska ha imorrn på mammas fest! för då fyller mammsen år!! GRATTIS I FÖRSKOTT MAMMA!!


Nu så ska jag gå och lägga mig om en stund men vi ses imorrn hejdå puss puss  



  


haha jag när jag äter en macka mums...

Av Emelie - 22 juni 2010 09:25

Hej!


här kommer dagens outfit en orang koral färgad tröja typ kommer inte ihåg var jag har köpt den sen ett par jeans shorts från h&m och glasögonen är från bikbok   





    

lite suddig bild men struntsamma  :P

Av Emelie - 22 juni 2010 08:34

Hej!


vaknade för en stund sen har ätit frukost nu ska ut och steka i solen och träna lite med Texas idag+ att jag måste till täbban och handla en sak. aja har inte så mycket mr att skriva just nu så ni får en bild på texas.   


  


hahah fick bilden på texas mitt när han skulle gäspa ahhah ihi.....


puss puss

Av Emelie - 21 juni 2010 22:56

Tjenixen!  


Här sitter jag och har tråkigt medans alla andra håller på att gå och lägga sig jag orkar inte lägga mig jag är inte ens trött hahah..

Jag ska typ lägga mig och spela spel på datorn elr nåt.

Hur som helst länktar till MIDSOMMAR!!


HÄR KOMMER EN GODNATT BILD PÅ MIG:


  

Hahah inte en av dom bästa bilderna på mig precis!   

Natti Natti nu ska jag gå och sova puss puss

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards