Empis

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 6 juni 2010 20:10

Hej!  


just nu sitter jag jag och tittar på tv och äter jordgubbar med glass.Det blev ingen städdag idag jag målade en tavla i stället och gick och tittade på bio med mina syrror vi såg Sex and the city 2, själv tycker jag att 1:an var bättre men den andra var cokså bra! men imorrn efter skolan måste jag städa lite i mitt rum. Texas ligger och njuter bbrevid mig och tuggar på ett hundben mums säger han ahha. Jag länktar jätte mycket tills på lördag för då blir det grönalund med Malin!!


Jag har en fråga till dig malin och det är om vi ska åka in med buss och tunnelbana och sen kanske nån av våra föräldrar kan hämta oss elr nåt?


Men länktar också jätte mycket till på torsdag för då är det skolavslutning!


Nu måste jag gå hejdå'

Kommer inte skrivar mer ikväll så vi ses imorrn igen

puss puss puss  

Av Emelie - 6 juni 2010 11:34

Hej!


Idag är det sveriges NATIONALDAG!  


JAG BRUKAR INTE GÖRA NÅGOT SPECIELLT DÅ VI BRUKAR SÄTTA UP EN FLAGA ELLER SÅ. BRUKAR DU GÖRA DET?

HÄR KOMMER SVERIGES NATIONALSÅNG:





Av Emelie - 6 juni 2010 11:20

Hej!    


Igår var jag ju och badade jag är jätte ledsen men jag glömde kameran så jag har inga bilder att vissa men det får bli nån annan gång. Idag ska jag städa mitt rum och gå igen om alla min skolsaker som jag har taggit hem från skolan. Imorrn är det skola igen men man är i olika grupper och ska göra olika saker jag ska ha drama grupp fråga inte mig vad man ska göra jag vet inte men jag kan gissa att man ska spela teater hahah...


Skriver mer sen lite senare!


Puss och hejdå!   


Av Emelie - 5 juni 2010 13:16

Hello!


Har precis ätit lunch och solat lite men sen började det dugg regna lite då frös jag så då gick jag in och la mig i min säng och  nu dricker jag te och bloggar+ facebook. Imorrn blir det många bilder på bloggen ska ta i eftermiddag ska åka och bada. Min syrra kom precis hem från en gympa tävling det var inte hon som tävlade men hon är tränare i en annan grupp för mindre barn och dom fick guld i fristående tjuue GRATTIS FELICIA!

Nu ska jag snart packa lite badkläder och dricka up mitt te sen blir det bad dags jaaaaaa..


Hejdå kommer nog inte skriva nåt ikväll men imorrn kommer jah jag skriva förfullt.  

    



Av Emelie - 4 juni 2010 21:13

Hejsan!


Nu tittar jag på talang finalen och käkar godis vem hejar du på om du tittar?

Jag bloggar också lite. I helgen har jag inte bestämt vad jag ska göra?

Jag tror jag vill åka och bada om det är fint väder och vara med nån kompis.


På torsdag är det skolavslutning jag kan inte fatta att det är sommarlov snart shooo...


Nu ska jag fortsätta att titta på tv och käka godis hejdå

puss och kram  


    

Bilderna är lite suddiga men i alla fall det här var för länge sedan när min syrra sminkade mig och fotade mig och så här blev jag hahha..

Av Emelie - 4 juni 2010 16:11

Tjenixen!  


Nu är jag hemma har varit i åkersberga hela dagen och haft femkamp och ätit lunch

tipspromenad med klassen vi var hos min mentor. Det var väl roligt!

Förutom att jag har jätte ont i ryggen igår halkade jag i en stentrappa och skrappade upp hela ryggen kan knappt röra mig känns det som aja nu ska jag villa lite sen ska jag åka och handla middag med mamma det kanske blir pizza om inte det blir det tacos (Mums). ikväll är det talang final ska du titta på det och vem hejar du på?


skriver mer sen.


Puss Puss  



 

Av Emelie - 3 juni 2010 12:54

Hejsan hoppsan!  


Nu ligger jag och bloggar lite och dricker ice tea. Idag har jag gått ner till willys och pantat burkar och vattnat alla blommor ätit lunch och stekt i solen så skönt. Om en stund ska jag gå ut och steka ännu mer haha. Har också bestämt vad jag ska ha ikväll på studenten. kommer ta en bild senare så får ni se hur jag såg ut men i alla fall nu måste jag gå ut i solen igen så jag blir brun


Puss Puss Puss   

Av Emelie - 3 juni 2010 08:29

Hej!  


idag är jag ledig eller egentligen inte ska vara hemma och så ska jag panta burkar för att få ihop pengar till ett barnhem i SYD AFRIKA. Så därför ska jag städa blocka ogräss och panta burkar fast städa har jag redan gjort det gjorde jag i söndags så det behöver jag inte göra!


Idag känner jag två som tar studenten så  jag ska på två student fester på samma dag hahah.


Nu har jag precis   vaknat och ätit frukost men nu sk jag klä på mig.


Skriver mer sen

puss puss puss


KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards