Empis

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Emelie - 5 oktober 2010 20:55

Hej!


Sitter och pluggar lite spanska glosor just nu men ska snart gå och bestämma vad jag ska ha på mig imorrn. Sen ska jag nog lägga mig och läsa lite. Det blir ju bra. Är jätte trött just nu fast jag gick inte upp så tidigt igår. Konstigt.. konstigt..  


Imorrn är min senaste dag som jag slutar i skolan, jag slutar 15:!5 blää orkar inte.

Har inte då värst mycket läxor det är ju bra.

jag är med i veckans blogg på den här bloggen ---->http://anilden.blogg.se/   rösta på mig snälla snälla snälla.

Natti natttis sov så gott



Puss Puss  

Av Emelie - 5 oktober 2010 16:01

Hej!


Sitter och pluggar nu och tar det lite lungt. Imorrn är det spanska glosor, men det ska väl gå bra. Det  blir en ny header i helgen ska börja på en då. Men kommer nog att börja med en ny kategori som heter TIPS. Där kommer jag tipsa om saker m.m

Länktar så mycket till höstlovet vet ej varför det är bara skönt att det är lov. Har inget bestämt än vad jag ska göra.  


Puss Puss


    

DRICKER JUICE :D 

Av Emelie - 5 oktober 2010 09:45

Hej hej


Är i skolan nu ska ha matte snart men måste gå nu!

Vi ska se nån friends teater efter matten  


Skriver mer när jag kommer hem!


Puss Puss

 

 



Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards