Empis

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emelie - 4 oktober 2010 20:49

  Hejsan! Svejsan!  


sitter här vid köksbordet och drömmer mig bort och tänker gud vad skönt det ska bli imorrn. För att vi fick börja senare imorrn för att det var nu nutidsorientering vi skulle göra, sen efter det ska vi se på nån friends teater som kommer till skolan sen har vi bara matte och svenska. så igentligen har vi bara två lektioner imorrn fett chill. När vi ska ha lunchrast så är teatern så vi får skippa engelska lektionen och äta då. tjuuue så glad tjallalla. Ska nu gå och lägga mig i sängen och läsa har läxa måste läsa i min svenska bok. Sedan ska jag drömma mig bort i min sömn.

SOV GÖTT!!!


Pöss pöss


Av Emelie - 4 oktober 2010 19:41

Heej!


Det gick jätte bra hos tandläkaren jag hade inga hål. TOPPEN. Har ätit middag nu sitter och pluggar och tittar lite på "halv åtta hos mig på" tv4.

Ni måste verkligen fråga,komentera och skriva mer gästboksinlägg annars är det inge kul att blogg ju!


Puss Puss


      

Av Emelie - 4 oktober 2010 17:04

Hej!


Skolan var bra kom hem för en stund sen och då  åt jag mellis och plugga lite men nu måste jag skynda mig ska till tandläkaren usch hatar det tror jag har håll så hoppas att jag inte behöver borra bläää


aja skriver mer sen


Puss puss  

Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards