Empis

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Emelie - 8 oktober 2010 22:21

Hej!


Malin gick nyss hem, hon kom hit förut och då så tittade vi lite på tv och poppade popcorn. Mums det var ju gott. Sedan gick vi upp och sminkade varandra fett roligt var det, det kommer bilder i helgen nån gång! :D

Nu ska jag ta bort mitt smink och vara inne på datan lite sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa är så trött. oj juste kankse måste gå med Texas också om inte syrran gör det.


Det blir sista inlägget för kvällen men det bli ju självklart mer bloggning imorrn.


Pöss Pöss


      


pöss pöss hha roliga bilder hahha ;D


Av Emelie - 8 oktober 2010 17:07

Hej!


Sitter och chillar kom hem från skolan för typ en timma sen, vi var på tekniska museet i stan idag,först såg vi en 4D film sen titta vi runt lite på mass gamla motorer och ångmskiner och bilar vattenhjul och sånt sedan spelade vi sple vi fick grattis kuponger av museet för att gå och käka på Max,så efter vi var där åkte vi till max,det var ju gott. Jag, carro arian, adam och daniel tog samma buss hem så det var ju schysst. Ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på idol och film+ godis+ chips+Ice tea. Jag är jätte trött just nu skulle kunna somna nu.  


GLÖM INTE ATT ANMÄLA DIG TILL VEKANS BLOGG SOM LOTTAS UT PÅ MÅNDAG 5ST FINALISTER BLIR UTVALDA,SEDAN TILLS TORSDAG KVÄLL SÅ FÅR NI RÖSTA PÅ DOM FEM FINALISTERNA PÅ VILKEN NI TYCKER ÄR BÄST. SEDAN KL 19:00 FÅR NI SE VEM SOM VANN! TJUUE


Puss o kram :D


Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards