Empis

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Emelie - 2 oktober 2010 22:50

HEEJ!


Sitter här med Malin och tittar på tv :D, Vi har tittat på en skräckfilm och jag tycker den var läskig haha ;O. Men när jag hade varit i täbban så ringde malin mig och frågade om jag vill följa med och titta på en danstävling i tibble  och då åkte vi dit och träffade Malins kompis Jottis (Johanna). Sen åkte vi buss hem gick ut med Texas, sedan åt vi en mumsig middag och nu käkar vi godis.


Puss Puss

Malin till vänster o jag till höger :D  

  

Av Emelie - 2 oktober 2010 12:20

      

!OUTFIT!

En vit blus: köpt på jag vet inte

Ett vanligt svart linne: Köpt på jc

Svarta tjocka tights: köpt på lindex


Puss


Av Emelie - 2 oktober 2010 09:47

Hej Svejs!


Sitter med datorn och bloggar, facebook. Men snart ska jag äta för har ganska mycket att göra idag.


Det här ska göras:


  • Blogga
  • Handla med pappsen
  • Städa rummet
  • Fortsätta se på filmen TROJA
  • Ta lite bilder till en ny header

Nu måste jag äta frukost så jag bloggar mer senare :D

Puss puss  

Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards