Empis

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Emelie - 16 oktober 2010 20:59

heej! :D


Sitter här i sängen med malin och äter chips, bloggar och facebook snart.

Idag var jag ju i stan och shoppade med la familia ni får se det jag köpte imorrn.

Efter att ha varit i stan var jag med Malin, Issa och Lollo. vi snackade, haaha lekte en rolig lek som vi gjorde förr i tiden, alltså i femman ;) Sedan gick issa hem och då pysslade jag, Malin och lollo. Sen när lollo gick hem så packade malin kläder och så för ikväll blir det sleep over hos mig.


GLÖM INTE ATT IMORRN AVLUSTAS RÖSTNINGEN TILL VECKANS BLOGG!  


PUSS och Adjö <3


  


 


Av Emelie - 16 oktober 2010 09:04

Godmorgon!   


Sitter och pluggar lite matte, sedan ska jag hoppa in i duschen och sean ha lite manikyr.

Sedan blir det shopping. (Tjuue...!) älsar shopping.

Sen ikväll ska jag sova över med Malin nice.länktar


Imorrn är ju röstningen slut så rösta på nu.


pöss pöss

  




Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards