Empis

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 16 april 2010 18:43

Heej!


Idag har varit en ganska jobbig dag för det har varit skitdåligtväder+att jag hade no prov,det kan inte bli värre. aja det bästa är att Linn slaggar här i natt det ska bli så kul. 


Jag och Linn ska titta på Talang och vi ska också titta på säsong 3 i One tree hill hela natten lång ( Tjuuuue).  vI KOMMER OCKSÅ ÄTA MYCKET GODIS OCH CHIPS hAHAHAHAHHAHA


Skriver mer sen


PUSS PUSS PUSS

 

 

 

 


 

 

    



Av Emelie - 14 april 2010 21:16

Tjenixen pixen!  


Jag är ledsen idag med, att jag inte har bloggat men jag har haft så mycket att göra väldigt mycket läxor. Idag var jag skit trött när jag skulle gå upp i morse jag ville bara ligga kvar och sova. Länktar tills i helgen för då ska jag titta på One tree hill jag har fåt säsong 3 av Linn. På fredag så har jag science prov om reninsverks processen och vatten cirken jag tycker det är jätt tråkigt.


Nu har jag inget mer att skriva om så jag säger hejdå!

Ps. skriver mer imorrn hoppas jag om jag hinner.


Puss Puss Puss  

Av Emelie - 13 april 2010 19:59

Hej!


Jag ska verkligen inte gå och lägga mig nu men jag orkar inte sätta på datorn igen så jag säger sov gott så ses vi igen imorrn alla bloggläsare


Sov gott

 

Jag kommer skriva mer imorrn!

 

puss puss  

 

  

 

  

 

Av Emelie - 13 april 2010 19:52

Heeeej!  


Jag är jätte ledsen för att jag inte har bloggat eller skrivit på hela dagen!

Aja,men nu sitter jag och pluggar och pluggar det är det ända som jag har gjort sen jag kom hem från skolan +duschat och ätit middag. Men nu dricker jag te och äter chocklad (hihihih).


Åhh vad jag länktar till sommarlovet för då ska jag till spanien.

Det är bara 9 veckor kvar tills jag har sommarlov (Tjuue).  


Nu måste jag fortsätta plugga.

skriver mer imorrn.


Hejdå måste gå!

Puss Puss Puss Puss Puss  

Av Emelie - 12 april 2010 21:34

Heej!


Nu ska jag gå och lägga mig!! (Är trött).

hoppas alla haft en bra dag!


SOV GOTT



skriver mer imorrn!!

puss puss



  

Av Emelie - 12 april 2010 19:37

Heej!  


Idag var första skoldagen efter lovet jag var skit trött imorrse ville inte upp

idag var en riktigt lång dag. Har precis spelat lite piano jag spelade let it be.

Men nu ska jag nog ta en dusch och tvätta håret sen har mamma gjort fruktsallad som jag ska äta+ att jag ska titta på svenska hollywoodfruarna.


Nu ska jag duscha men jag kankse skriver mer sen!!


Puss och kram   

Av Emelie - 11 april 2010 20:59

Heej!  


Jag ska inte gå och sova än men jag säger sov gott nu en då för det är ett par saker som jag måste göra men jag orkar inte logga in sen igen så jag gör det nu!


SOV GOTT ALLA


Puss puss puss

  


Av Emelie - 11 april 2010 20:39

Heeej!!


Nu tittar jag på WIPEOUT det är sktikul!!  

När WIPEOUT är slut så måste jag packa min väska inför imorrn för då är det skola

Hoppas att jag inte har så mycket läxor den här veckan det är så stressigt med mycket läxor.


Nu vill jag fortsätta att titta på WIPEOUT.

JAG SKRIVER MER IMORRN EFTER SKOLAN!!


Puss och kram   


KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards