Empis

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 11 april 2010 17:23

Hej!  


Idag har jag inte gjort så mycket eller på förmiddagen så åkte jag och pappa till farmor och lämnade ett skåp som hon skulle få av oss.Men annars har jag inte gjort så mycket,mest slappat hela dagen. neeeeejjj imorrn är det skola orkar inte skola just nu vill vara ledig.


ikväll ska jag titta på wipeout nån mer som ska ?


Hejdå!

Älskar er så mycket!  

Av Emelie - 10 april 2010 14:51

Heej!  

Nu är jag hemma igen har varit i täbban och shoppat lite med min familj

men nu är jag skit trött och bara sitter och bloggar lite + Facebook+Msn.

Nu ikväll ska vi till våra kusiner och äta middag!! (Ska bli kul). Neeejjjj juste jag måste plugga vi ska typ skriva en saga på engelska.  


Nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mer så hejdå

Ps.Skriver mer sen ikväll om jag orkar.

Puss Puss Puss Puss  

Av Emelie - 9 april 2010 22:26

Sov gott allihopa nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag aja jag säger sov gott nu i alla fall .


Här har ni sov gott på olika språk:


Sove godt-Norska

Sofa vel-Isländska

Bien dormir-Franska

Sleep well-Engelska

Dormire bene-Italienska

dobrze spa´c-Polska

Dormir bem-Portugisiska

Schlafen sie gut-Tyska


Skriver mer imorrn

puss puss puss puss  


Av Emelie - 9 april 2010 22:21

Tjenixen pixen


Jag har precis sett sista programet av solsidan för säsongen. (Den var as bra)

Nu så vet jag inte vad jag ska göra Kanske ta en kvällspromenad med Texas.

snart är mitt påsklov slut det suger bläää då blir det läxor och läxor och ännu mer läxor också vidare.........


Hejdå!  

Av Emelie - 9 april 2010 16:07

   

Hejsan friends!


Idag har jag inte gjort så mycket mest slappat sov rätt så länge efter som att jag var i globen på match igår och det blev rätt sent vi kom hem vid 10 men jag gick och la mig halv tolv. aja hur som helst vann djurgården med 5-1 tjuue nu går dom till final och ska möta Hv71. Kl. 11:50 idag åkte jag och mamma in till stan till en ögon läkare för att titta på min syn (Min syn var bra  ). Sen kl. 14:00 typ så kom Elin den rolige till mig just nu gör vi inte så mycket vi har nyss varit ute med Texas.

Vi funderar på att gå ner till willys och handla chips till fredags mysset ikväll+Talang.

Ps. Skriver mer ikväll

Puss och kram     

Av Emelie - 8 april 2010 13:46


Det här är månadens låt för april

Låten heter: I want to now what love is

hon som sjunger heter: Mariah Carey

  Jag älskar den här låten!

Av Emelie - 8 april 2010 13:25

Hejsan!


Jag är skit trött har varit ute med Texas i en timma men jag tror nog han blev tröttare en jag för när vi kom hem hängde hans tunga jätte mycket det såg utt som den skulle ramla uttnär som helst (Hahahha).

Just nu tar jag det bara lungt.Ska nog ta och fika snart och plugga lite.


Sen ikväll då blir det hockey match Tjuue det ska bli så roligt!!!


Hejdå puss och kram  

Av Emelie - 7 april 2010 17:55

Tjena! Tjena!


Idag har jag varit hemma på förmiddagen och bara tagit det lungt och dammsugit hela huset+ att jag varit ute med gulliga Texas i 50min.


Sen på eftermiddagen så hämtade farmor mig kl. 14:00 och då åkte vi till täby centrum och shoppade det var skitkul.  


om en stund ska jag äta middag med min syrra och hennes kompis sedan blir det

hockey dags ska se DJURGÅRDEN mot LINKÖPING på tv men sen i morgon kväll då ska jag se dom två lagen spela live i globen det ska bli roligt.  


Det här shoppade jag med min farmor:


        

Jag köpte också en rosa kudde

på affären indiska  


En gul t-shirt och på en står det med rosa text på oh my god!

Den är köpt på affären ginatricot


En tavel grej så jag kan måla en tavla (Älskar att måla)

Den är köpt på affären pandurohobby

De här är en berlock som jag ska sätta på ett armband som jag har

det är ett hjärta.

Den är köpt på affären snö


Hejdå måste gå

puss och kram  






KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards