Empis

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie - 16 juli 2010 19:23

Hej!

  

Just nu sitter jag och bloggar lyssnar på musik men jag har nåra måsten som jag måste göra och det är att pack upp min resväska rensa ska ut med Texas lite senare ikväll har saknat honom så sjukt mycket men har sakant er bloggläsare också såklart!


Kankse skriver mer ikväll puss och kram så länge!

Här kommer lite bilder från spanien:


FIN BILD <3



        

  JAG                          JAG                
          JAG & MIN SYRRA


Av Emelie - 16 juli 2010 17:54

Hej alla min kompisar nu är jag redo och blogga igen jag har haft semseter från mitt bloggande i två veckor jag har varit i SPANIEN hur roligt och härligt som helst var det jag är brun och utvilad och redo att träffa alla kompisar och bada och sola ännu mer jag har massor av bilder från spanien det kommer komma nåra varje dag för jag har så många nu måste jag gå och ladda upp dom ses sen skriver mer ikväll puss och kram jag har saknat er så mycket ni kan inte fatta...   


   Haha lite suddig men i alla fall här är en bild på mig nu hiih ..




   

Av Emelie - 1 juli 2010 11:48

Hej alla  


Jag kommer att ta lite semester från mitt skrivande ett tag nu så ni vet jag kommer sakna er men gå gärna in på min blogg ändå för vem vet rättvardet är så kanske det kommer ett inlägg.


Pusss Pussss Pusssss pussss pusss




        

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards